• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk: aan het testen met geweldige transparante emmers!

Nu ik een tijdje moet uitwijken naar een wasbox, ben ik wel in de markt voor een extra “Secchio”... ik vind transparant wel een mooi idee :)
 
Komen die stickers ook als los product in de shop? Nieuwe emmers gaat mij net wat te ver.

Kleur is eerder genoemd. Vind rood op rinse persoonlijk prettiger.

rood = pas op vies water ( rood is gevaar in zijn algemeen)
blauw = mooi blauw schoon water
zwart = zwart van de velgen.

Corresponderen de kleuren met de dirt locks en de snappy grips

Zo heb ik het en werkt niet verwarrend. De leer de kinderen het zo met fiets wassen.

Maar bovenal een mooie aanvulling op het assortiment.
 
Er vanuitgaande dat de achtergrond van de stickers transparant zijn, zou ik persoonlijk liever een andere kleur als wit kiezen voor de "wasemmer". Ik denk dat wit compleet wegvalt tegenover de inhoud van deze emmer
Ik denk dat dat mee gaat vallen.

Sop = wit (grit guard groen)
Water = blauw (grit guard rood)
Banden = zwart ( grit guard zwart)

Stickers komen vooralsnog niet los te koop.

Als de tests goed verlopen, is de set in het voorjaar te koop.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Quincy
Nu maar hopen dat ze de test goed doorstaan. Kan er nog wel 3 gebruiken. En de kleur van de stikkers........daar heb ik geen history mee maar voor mij logisch.
Als ze dan ook nog aangeboden worden met grid guard in de overeenkomstige kleuren wit, blauw en zwart...helemaal top. Kun je van een afstand ook zien wat er in de emmer zit zonder de stikker te moeten zoeken alhoewel dat ook wel te zien zal zijn aan de kleur van het water.
De emmer die het meest op een pilsje lijkt houd ik goed in de gaten :eyes:

Edit: maar tot het voorjaar wachten? Hoelang duurt het om een emmer te testen? Kweetnie of ik zolang kan / wil wachten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Even een trapje omhoog. Is er al bekend of ze door de test zijn gekomen en of ze in het assortiment worden opgenomen? Zo ja, is er dan ook een richtdatum?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ze zijn doorzichtig, scant makkelijk ;)
Maar wel ff wachten tot ze in de shop staan
Container uithalen is voor ander soort volk ...