• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk aangemeld

Saraj306

Detailing trainee
27 mei 2019
21
25
Arnhem
Hi allemaal,

Ook ik kom mij voorstellen hier. Ik ben San, 28 jaar en woon in het oosten van het land. Jaren geleden heb ik dit forum ontdekt en hier meegelezen. Ik heb toen veel geleerd en zo begon ik langzaam aan het 'detailen' (eerder poetsen, rookie, alles met de hand etc). Dit heb ik jaren zo gedaan en op een gegeven moment ben ik het forum uit het oog verloren.

Toen ik begon met poetsen had ik een Ford Fiesta uit 96/97(?), deze heb ik 5 jaar gereden. Daarna een BMW 1-serie, die ik 2 jaar heb gehad. Deze heb ik afgelopen december met pijn in mijn hart verkocht, omdat ik een auto van de zaak kreeg. Die auto is een VW Polo geworden.

Hopelijk kan ik van jullie leren hoe ik deze auto mooi kan houden en wellicht dat ik weer op het punt kan komen dat ik een ander ook kan helpen met hun vragen. Daar is nog veel (lees - en doe)werk voor nodig, dus ik ga meteen beginnen. Tot gauw!