• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk gedapt!

shaguar

Detailing rookie
7 mrt 2010
265
0
Op deze mooie zaterdag eindelijk de tijd om mijn nieuw aangeschafte DAP500 te proberen.

Zoals op de foto's is te zien, zaten er een paar vervelende krasjes op het rechter achterscherm. Na de auto eerst gewassen te hebben met Bilt hamber Auto-wash (waar ik echter niet erg enthousiast over ben en toch in de toekomst weer Poorboy's Super Slick & Suds ga gebruiken), heb ik de auto gekleid (Mother's klei / Meguiars Quick Detailer).

De DAP500 gepakt, Rafiini Mezzo / Monello oranje pad en Raffini Finale / Monello witte pad. Toen Poorboy's Black Hole met zwarte pad en Poorboy's EX-P sealant met de gouden pad aangebracht.
Tenslotte met de hand een laagje Poorboy's Natty's Blue erover en voila.

Voor een eerste keer ben ik eigenlijk best wel tevreden.

Een ieder een fijn weekend toegewenst,
Kees.

VOOR

Foto-3GRJFGQ8-D.jpg


Foto-COHCABFX-D.jpg


NA

Foto-OP7D84HK-D.jpg


Foto-4Z8DXXON-D.jpg
 
Top gedaan Kees.

Je beschrijft het als of je jaren ervaring hebt ;) (met de DAP dan)
Volgende keer ook een foto van de hele auto :party:
Hij mag (zeker nu) best gezien worden.

Hans
 
Dank je Kees, mooie omgeving om een mooie auto te fotograferen.
Onze Jaguar stond vandaag in dat durp, vrouw moest werken.
Ten opzichte van de jouwe is de onze volstrekt ontoonbaar :schaam

Hans
 
Keurig Kees! :)^ Toevallig reed er aan het einde van de middag tegen half 5 precies zo'n Jaguar achter me net buiten Barendrecht. Ik neem aan dat jij dat niet was?!
 
shaguar zei:
Nee Martin, dat was ik beslist niet.

Gelukkig maar. De bestuurder van de bewuste Jag reed niet echt Jaguarish.

Zo'n XJ is trouwens wel een heel mooie auto om te detailen. Veel details en de auto krijgt meer grandeurnaarmate hij schoner is
 
Mooie natte glans! Vaak heb je de oranje pad en Monello Mezzo nodig voor diepere swirls en krasjes, soms moet je zelfs nog grover geschut in zetten. Je zal steeds beter worden omdat je beter met de machine om kan gaan, minder bang bent en relaxed ermee kan werken. Komt goed! :)^