• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

El Pino stelt zich eindelijk voor..

El Pino

Detailing trainee
8 sep 2009
9
47
Tsja, na 5 jaar op de achtergrond meelezen zal ik me toch maar eens voorstellen.

Mijn naam is Martijn, ben 27 jaar en kom uit de omgeving Eindhoven. Verder woon ik al een tijd samen met mijn vriendin, en slijt ik mijn werkzame leven op zee in de offshore gasindustrie.

Eind 2008 mijn eerste auto aangeschaft, een Seat Ibiza 6L TDI. Daar rij ik sindsdien mijn kilometertjes, samen met mijn vriendin, en hij blijft maar gaan. Sinds ik de auto heb, altijd goed voor hem gezorgd. Zowel technisch, als qua exterieur. Destijds dus begonnen met het verdiepen in het detailen.

Begin dit jaar besloten om een 2e auto aan te schaffen, omdat ik niet meer met het OV naar mijn werk wil. Daarom een Seat Leon 5F TSI besteld. Gelukkig stond er een op voorraad, dus sinds Februari ben ik in het bezit van deze Leon:

conv_1048.jpg


conv_1049.jpg


conv_1050.jpg


Normaal werk ik altijd met polijstmiddelen van Monello, en de glaze en sealant van PoorBoys, en wax van Dodojuice. Maar begin steeds nieuwschieriger te worden naar Gyeon. Dus besloten om volgend verlof maar eens de Leon in de Gyeon Prime te zetten voor de winter.

Groeten,
Martijn.
 
welkom.

Auto ziet er toch netjes uit ondanks dat je hem dagelijks door het zoute water rijd….