• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen; El Pino

El Pino

Detailing trainee
8 sep 2009
9
47
Even voorstellen zoals het hoort..

De naam; Martijn, 22 jaar en kom uit Hapert (vlakbij Eindhoven).
Ben aan het afstuderen als HBO Marof aan de zeevaartschool in Vlissingen,
en tokkel zodoende heel wat kilometertjes af in mijn wagentje.

Het is een Seat Ibiza 6L 1,9 TDI ATD uit 2004. Ik heb hem sinds december 2008, en ben er super tevreden over. Heb er nog wat kleine aanpassingen aan gedaan om hem helemaal naar mijn wens te krijgen, maar nu is hij klaar (centen sparen voor een Leon II FR TDI die er over 2 jaar moet komen :weetniet ).

Sindsdien ben ik me dus ook eens serieus bezig gaan houden met poetsen en detailen.

En dan nog ff een fotootje...:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Andere fora waar ik wel eens op te vinden ben... TDIclub.nl en Seat-Online.nl
 
Welkom Martijn.
Ik heb zelf bijna 5 jaar in zo'n zwarte Ibiza diesel (ook uit 2004) rondgetuft. Geinige autootjes, maar wel verrekte strak geveerd.
 
Soepergrover zei:
Welkom Martijn.
Ik heb zelf bijna 5 jaar in zo'n zwarte Ibiza diesel (ook uit 2004) rondgetuft. Geinige autootjes, maar wel verrekte strak geveerd.

Klopt, maar ik vind dat juist wel lekker! Met een goed chipje erbij heb je gewoon een lekker wagentje waarmee je als het moet ook nog eens door kunt rijden. De velgen heb ik inderdaad zorgvuldig ergens vandaan getoverd, want ik vind ze ook helemaal super onder een Ibiza (zijn eigenlijk Leon 1M FR velgen).