• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

En dan nu voor het echie 2

Martind8b

Detailing guru
18 apr 2013
213
153
In de buurt van Alkmaar
Ik lees al wat jaren mee onder de radar dus nu maar eens echt voorstellen.
Ik ben Martin, 52 jaar en werkzaam als vrachtwagenchauffeur.
In de jaren 90 al kennis gemaakt met het serieuzere poetswerk.
Door het verlies van een andere hobby dit een paar jaar geleden toch weer opgepakt.
Vrouwlief had geen bezwaar tegen vergroting van de garage/bijkeuken, zodat hier een
mooie verwarmde detailruimte met lichtkoepel ontstond.

CCgarage.jpg


Tevens werd het poetsarsenaal snel uitgebreid.

CCpoetsstuf1.jpg


En kreeg de DAP 900 V3 al snel gezelschap van een Rupes LHR 15Mark II en een Nano Ibrid.

Afgelopen jaar al een aantal detailklussen gedaan die ik binnenkort in het Show Off-gedeelte zal plaatsen.

En voordat ik afsluit, dit is de mijne na 40 uur polijsten en met een dubbellaags MOHS-jasje.

CCeigen auto.jpg


Groeten Martin.
 
Welkom op het Carclean forum Martin.
Wat een mooie ruimte heb je daar om die prachtige auto van je te kunnen doen zeg !
Ik ben benieuwd naar je show offs :p
 
Welkom Martin, veel lees-, leer- en poetsplezier gewenst!


Dat zeg ik normaal gesproken tegen nieuwelingen die zich voorstellen, echter jij bent al lid sinds April 2013, en gezien de collectie en je eigen wagen denk ik dat er weinig nieuws is nu je boven de radar komt...........dus hou ik het maar bij een simpel WELKOM!
 
Welkom blijft prachtige auto misschien wel een van de mooiste roadsters die bmw ooit heeft gemaakt.