• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

en weer even voorstellen !

djrenzo

Detailing rookie
23 jul 2008
11
0
hallo liefhebbers,

zoekend naar een goede wax voor m'n auto, kwam ik op deze site, en allemaamagies, zit nu al een week op jullie forum te lezen! dagelijks! dus bij deze ook maar aangemeld!

en ja, ook voor mij, ben aardig de winkelwagen aan t vullen, alhoewel dit tot vandaag niet mijn hobby was ...
die winkelwagen vullen dan $$)
maar om me voor te stellen
mijn naam is remko (djrenzo), 30 lentes alweer en rij vw golf r32

005.jpg



007.jpg



006.jpg


gr. remko
 
Welkom..! :)^
Die winkelwagen zal je nog wel vaker vullen als je hier lang blijft rondkijken..

Love the car..:ja
 
Welkom op het forum.

Je hebt wel geluk wat betreft die winkelwagen. Hij kan nooit vol komen te zitten zoals in de supermarkt.

:D
 
Hee Remko. Welkom op het forum.
Een echte R32, De Über Golf. Mooi, mooi, mooi !!!!!

Je komt toch niet net uit de krasstraat he, met al die druppels onder je auto. :D
 
Ahh een R32! Lekker! Ingevoerd uit Duitsland?

Ik heb nu een paar keer in een R32 gereden, was wel een Golf 5 R32, maar wat rijden ze toch heerlijk. Het geluid alleen als je gas geeft.. Heerlijk! Heb volgens mij nog een filmpje waarin ik een sprint maak van 0 tot 100. :D

In ieder geval, welkom op het forum!
 
JWMK5 zei:
Hee Remko. Welkom op het forum.
Een echte R32, De Über Golf. Mooi, mooi, mooi !!!!!

Je komt toch niet net uit de krasstraat he, met al die druppels onder je auto. :D


nog nooit een wasstraat gezien !:cool:
 
Xizer zei:
Ahh een R32! Lekker! Ingevoerd uit Duitsland?

Ik heb nu een paar keer in een R32 gereden, was wel een Golf 5 R32, maar wat rijden ze toch heerlijk. Het geluid alleen als je gas geeft.. Heerlijk! Heb volgens mij nog een filmpje waarin ik een sprint maak van 0 tot 100. :D

In ieder geval, welkom op het forum!

idd ingevoerd uit duitsland... aangezien na 8 maanden zoeken in nederland, geen enkele mooie met alle opties, in de goede kleur en weinig km's heb kunnen vinden ! $$) :cool:
 
Ben persoonlijk geen liefhebber van de VW Golf ( Zie ze veel te veel )
Maar dit soort types houd ik dan weer wel van.....

Zit ook een heerlijke brul in als je het gas intrapt.....kippenvel....

Strakke bak......oh en welkom op CC
 
EHA zei:
Ben persoonlijk geen liefhebber van de VW Golf ( Zie ze veel te veel )
Maar dit soort types houd ik dan weer wel van.....

Zit ook een heerlijke brul in als je het gas intrapt.....kippenvel....

Strakke bak......oh en welkom op CC

Ben zelf ook geen fan van de standaard VW Golf, maar een GTI/R32 is toch wel iets speciaals :)^

Mooie R32 hoor, vriend van mij heeft net zoeen alleen dan met DSG...