• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eral's Detail Collectie !

Eral

Detailing rookie
14 okt 2008
28
0
Zit nu zo'n maand op Carclean.com en heb in die tijd lekker rond gelezen op het forum over bijna wel alle producten. Goede tips gekregen van verschillende mensen en daaruit het één en ander besteld bij Tim.
De collectie is nu toch wel bijna compleet, maar toch vind ik telkens weer leuke producten/hebbe dingetjes :schaam Hier een paar foto's dan van wat ik nu allemaal bezit:

IMG_5040-1.jpg


-Meguiar's NXT Generation Car Wash
-Meguiar's NXT Generation All Metal Polish
-Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner
-Meguiar's NXT Generation Tech Protect
-Meguiar's Quick Clay Detailing System (2x)
-Meguiar's Deep Crytal Paint Cleaner 'Step 1'
-Meguiar's Deep Crystal Polish 'Step 2'
-Meguiar's Professional Synthetic Sealant M21 2.0
-Meguiar's Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel
-Poorboys World Natty's Paste Wax Red Limited Edition
-Poorboys World Quick Detailer Plus

IMG_5041-1.jpg


-Meguiar's Gold Class High Tech Applicator Pad Soft Foam (8x)
-Meguiar's Ultimate Wash Mitt
-Poorboys World Deluxe Mega Towel 39x39 Koral (2x)
-Poorboys World Deluxe Mega Towel 39x39 Geel (2x)
-Poorboys World Deluxe Mega Towel 39x39 Groen (2x)

IMG_5043-1.jpg


Alles in een handige transparante plastic box die precies hoog genoeg is voor de Glass Cleaner en Tech Protect.

IMG_5044.jpg


En de nieuwe aanwinst, een splinternieuwe Kärcher 1000 'Winner'.

Wil alleen nog van Autobrite de Heavy Duty Foam Kit + Supa Snow Foam zodat ik me auto kan gaan insneeuwen :grinning:

Eral K.
 
@ Stimpy68,

Je blijft inderdaad zeggen dat je collectie bijna compleet is, maar zoals ik al typte: je komt telkens weer wat tegen wat je leuk lijkt :p Wil nog graag een Grid Quard + transparante emmers, Heavy Duty Foam Kit + SSF, Lake Country hand pads. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dat zal allemaal met de eerst volgende bestelling komen, dan ga ik trouwens eens de producten proberen van Poorboys World ,^^ !

@ Xizer,

Dank je. Hiermee kom ik toch al een heel eind om me auto te laten glanzen :cool:
Hoe zit het trouwens met de aankomende Golf, want de Golf III had je al verkocht niet waar ?
 
Eral zei:
@ Xizer,

Dank je. Hiermee kom ik toch al een heel eind om me auto te laten glanzen :cool:
Hoe zit het trouwens met de aankomende Golf, want de Golf III had je al verkocht niet waar ?

Jazeker! Mooi glimmen zal je golfje zeker wel als je de producten op de juiste manier gebruikt! Mijn golfje III is inderdaad verkocht maar een nieuwe zal nog enkele maandjes moeten wachten. Zoals je op mijn collectiefoto kunt zien heb ik nogal geïnvesteerd de laatste tijd en ben ik een tijdje terug ook nog eens een bedrijfje begonnen waar ik natuurlijk wat geld in heb gestopt. De nieuwe auto laat dus nog even op zich wachten, al hoop ik heb toch nog vóór de zomer te hebben! :)
 
@ Xizer,

Dat is waar ook, had je site even door gekeken en ziet er netjes uit hoor. Lijkt mij harstikke leuk om zoiets te gaan doen en mensen dan blij te maken met een ''splinter nieuwe'' auto. Hoop voor je dat het goed zal gaan lopen ,^^

@ Nick22,

Het past nu nog wel netjes in de box ja. Maar denk dat ik bij me volgende bestelling nog wel een box kan gaan kopen....of 2:p
 
Mooie collectie! Ook ik was in de veronderstelling dat ik met de 5 stappenplan producten van meguiars wel klaar was....1 kistje was genoeg voor mij...hahahaha...not! Het past bij nu nu nog maar net in 2 grote kratten...:D
 
@ B.K.,

Dank je, ben er zelf ook blij mee als beginnend detailer ,^^

@ dovdmeer,

Bij mij precies het zelfde geval. Had eerst wat producten gekocht voor het 5-stappenplan, maar miste hier en daar nog wat voor het complete setje. En toen ik mijn bestelling hier had geplaatst zatten er heel wat meer producten in de winkelwagen als gepland :-"