• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eraser ?

JDGTI

Detailing rookie
2 jul 2014
13
0
Hallo poetsfanaten,

Ik ben op zoek naar een eraser waarmee je gemakkelijk polijst residu op kunt lossen. Ik heb namelijk vernomen dat polijstresidu direct afnemen met een doek minder goed is dan eerst met een eraser de oliën en vetten op te lossen. Als ik echter 'eraser' of 'polijst remover' intyp vind ik geen resultaten in de webshop.

Wat moet ik hiervoor kopen?

Bij voorbaat dank..

Hier ook Gyeon Prep, werkt erg fijn en zuinig in gebruik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat werkt juist minder goed, haalt niet alle oliën weg en vervliegt te snel.
Het maakt de oliën wel los maar houdt het niet vast en je veegt het dus naar een andere plek op de lak.

Ik doe de panelen tussen de polijstrondes af met Ipa. (ik kan er makkelijk aan komen, werk er dagelijks mee). Voordat ik de auto een bescherming ga geven loop ik de auto twee keer na met Prep of Eraser.

Eraser wat niet meer bij Carclean te koop is, is op zich een uitstekend product. Het uiteindelijk afnemen van residu met een goede doek alleen is niet aan te bevelen. Ook Gyeon wat genoemd schijnt uitstekend te werken. Ik ken het nzelf nog niet. Veel succes met het vervolg.

Dit had ik je al verteld jdgti. Misschien kon je het toch beter opschrijven. ;)