• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

EricGSXR

EricGSXR

Detailing rookie
9 aug 2011
2
0
Ik zal me eens voorstellen. Mijn naam is Eric, woon in Duiven, 26 jaar en mijn hobby's zijn auto's, motoren en electronica.

Poets vanaf 2005 maar de laatste jaren doe ik dat niet meer voor anderen. Enige wat ik nog poets is mijn R1 na iedere rit :o)

2hefucp.webp

qqzn68.webp

29bkgzm.webp

Zoek alleen nog producten voor het matzwarte 8-)

Ah nog een motorrijder!:party

Ik dacht dat ik een gsxr te zien zou krijgen :lol . Ik blijf bij die sportmax (tenminste volgens mij zijn het sportmax) bandjes toch een raar gevoel houden. De voorbanden liggen er voor je gevoel verkeerd op.
Wel een gave combi en vooral de gouden wielen;-)

Ben benieuwd of de mannen hier wat voor je matte lak hebben. Mijn frame en achterbrug van de gsxr is matzwart.

Welkom,
Lekker dikke bromfiets:lol
Zoals al eerder werd opgemerkt lijkt het of je voorband verkeerd om gemonteerd is.
Zeker in vergelijk met de achterband die hetzelfde patroon lijkt te hebben

welkom, nice rims! $$)
Die achteras-steun (ik ben een leek) ga je toch mooi terug op kleur krijgen met wat moeite !

Robbedoes zei:
Welkom,
Lekker dikke bromfiets:lol
Zoals al eerder werd opgemerkt lijkt het of je voorband verkeerd om gemonteerd is.
Zeker in vergelijk met de achterband die hetzelfde patroon lijkt te hebben

:-d

Toch hoort het zo, heb namelijk zelf de banden erop gelegd en gemonteerd. Maar het is wel typisch inderdaad.

Dunlop-Sportsmart_DxO.webp

Vanavond nog een BMW gewassen/gepoetst van een kennis:

dbc6c555.webp

Hallo !

Welkom hier :-b

Danny

"Poets vanaf 2005 maar de laatste jaren doe ik dat niet meer voor anderen. Enige wat ik nog poets is mijn R1 na iedere rit" :

en je bent weeral vertrokken zie ik :lol