• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Erik en z'n E21 + Felline

erik_g

Detailing rookie
11 mei 2011
8
0
Hallo. Ook maar even voorstellen dan.

Ik ben Erik, 48 jaar oud en woonachtig in Hellevoetsluis. De afgelopen 20 jaar hield het onderhoud van mijn (leaese) auto niet veel meer in dan zo af en toe de auto door de was straat halen. En dan eigenlijk alleen maar als de auto voor een beurt naar de garage moest. Dit omdat ik erachter kwam dat de garage een rapport maakte van de staat van mijn auto.

Nu hebben we een maand of drie geleden een klassieker gekocht en sinds deze aankoop ben ik begonnen om deze auto met zorg te gaan behandelen.Ik kan het niet over mijn hart krijgen de 30 jaar oude BMW 323i door de wasstraat te halen. :)

Mijn auto's zijn dus buiten deze BMW 323i E21 van 1981 een Peugeot 207 1.6 THP Felline uit 2008 en een 520i touring uit 1993.

Een dezer dagen zal ik m'n bestelling de deur uit gaan doen en jullie om advies vragen.Ik geloof dat ik hier wel een goed antwoord ga krijgen met alle cracks aanwezig.

Onderstaand de aanstaande 'slachtoffers' :)

P1010443.webp

P1010439.webp

P1010436.webp

P1010409.webp

P1010405.webp

P1010404.webp

Welkom welkom hier.
Echt mooi zo'n oudje om te zien, ziet er zo op de foto's nog goed uit.

Hallo Erik,
Welkom op het forum.
Zeker genoeg show-offs lezen en je weet meteen wat je op je lijsje kan bijschrijven:lol

Neem maar van mij aan dat je er niet vanaf komt met 500 eurokes:-b

Gewoon ook een mailtje sturen naar carclean en zet er ff op wat je allemaal wilt doen met die auto's,dan krijg je meteen een duidelijk overzicht wat wel en niet moet en kan je die lijst op het forum smijten om de ,,bevindingen,, van de ,,kraks,, te lezen.

MVG Danny