• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

€1,25 betalen voor een betaling per iDeal?

qatsanqat

Detailing addict
29 dec 2008
208
65
Was dat altijd al zo bij jullie of zie ik dat zojuist voor t eerst?


(EDIT 14:16 uur: ik bedoel idd €1,25 voor een bestelling in de webshop bij Carclean.com, sorry voor de onduidelijkheid)
 
Iets meer info graag.... Welk bedrijf en dergelijke.

Ik heb het nog nooit gezien in ieder geval. :weetniet
 
Ik denk bij Carclean :weetniet
Vandaag een bestelling gedaan bij Carclean en zag daar na betaling met Ideal ook iets van €1,25 extra staan.
Is me niet eerder opgevallen ??
 
ik denk dat hij bedoeld, dat je voor het betalen met ideal 1,25 euro bij de CC webshop moet betalen.
 
Nee hoor, het zijn gewoon de verzendkosten als het goed is. Dus niet extra kosten ofzo.

Wij hebben in de afgelopen maanden er niets aan gewijzigd in ieder geval. :star

Wat wel zou kunnen is dat je een product te pakken hebt dat een verzendtoeslag heeft. Bijvoorbeeld een grote emmer of een lange borstel. Soms zit daar een kleine toeslag op van 50 cent bijvoorbeeld.
 
huh!? Ben ik nou gek geworden? Ik zit zojuist een bestelling in te voeren bij carclean en daar kun je dan op een gegeven moment je betaalwijze aankruisen. Rembours, kost zoveel-en-zoveel, afhalen in Bergschenhoek is gratis en bij het vinkje voor de betaalwijze iDeal staat €1,25 als kosten genoemd. Het zijn dus niet de verzendkosten. En ik heb dat bij mijn vorige bestellingen niet gezien. Nog even de facturen nagekeken; staat ook niets op.

Dus :weetniet
 
JA! Nog even gauw gekeken, het staat er toch echt! En ik bedoel NIET verzendkosten, maar WEL betalingskosten. En zo staat het ook bij het 'winkelmandje' dat ik naar de 'kassa' gereden heb. "Ideal €1,25"
 
Als je minder dan €50,- hebt bestelt, dan heb je bij Ideal inderdaad de kosten 1,25 of 2,25 of 1,00 euro, dit heeft te maken met je verzendkosten, want hoe meer product, hoe goedkoper je verzendkosten, en komt dit aantal boven de €50,- uit dan is het gratis ;)
 
Ik heb 2 emmers besteld dus neem aan dat het daardoor komt.
Ik weet niet of jij iets van abnormaal formaat in je bestelling hebt zitten?

edit: onder de €50,- bestellen is me nog niet gelukt :p
 
Ik heb er nog een potje Wolfgang Fuzion bijgemikt; nou dan vliegt het totaalbedrag toch omhoog zou ik zeggen, en nog steeds staat er bij 'betaalwijze':

iDEAL (je betaalt via je eigen bank, alleen mogelijk in Nederland) € 1,25



MAAAARRR: :! :! :! Toen heb ik de Mothers Fender Well Brush verwijderd... en nu is die €1,25 ook weg! :rules

Dus.... raadsel ontraadseld?
 
Moet zeker even anders, maar het staat ergens op de lijst. Die 1,25 lijkt me trouwens wat hoog. even opzoeken.

Edit: hmm, stond niet zo hoog. Ik heb hem nu nog wat lager gezet. Wat zegt ie nu?
 
Boven aan in die betreffende tabel zou je eventueel ipv kosten, verzendkosten kunnen maken. Dan zal het zeker wat duidelijker zijn. Nu lijkt het inderdaad alsof je voor een ideal transactie betaald.

Greetz Dirk