• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Betalen met creditcard

Tim zei:
Het gaat ooit komen, maar voor Creditcards moet dan een kleine toeslag betaald gaan worden. Idem voor Paypal.

nou en?
in de sieradenshop van mijn vrouw is betaling via paypal (die verwerken ook creditcards) ook met een kleine toeslag.
die wordt door de klant gewoon geaccepteerd, zonder problemen.
komt best wel vaak voor trouwens.

Azibi Style zei:
De leveringen naar belgie zijn snel vind ik.
Meestal als ik een bestelling plaats,dan betaal ik onmiddelijk en 4 dagen erna komt het pakje bij mij thuis.
Dus bv. zondagavond bestellen en donderdag morgen om 9u staan ze hier met het pakje.

Ik heb afgelopen dinsdag morgen besteld en kreeg mijn pakje op vrijdag morgen afgeleverd op kantoor.

Er zijn zelfs veel inlandse (Belgische) bedrijven die dat niet kunnen verwezelijken.

Bravo Carclean.com, ik heb voor een eerste en het is zeker niet laatste keer een bestelling bij jullie geplaatst.
Prima afhandeling

Dat is mooi om te horen, hier doen we het voor!