• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eurom force 1800, welke foamlans past hier op?

Ciedric

Detailing addict
9 jul 2016
41
50
Binnenkort wil ik een hd-reiniger aanschaffen en zelf zat ik te denken aan de Nilfisk 110 bar.

Nu mag ik deze Eurom Force 1800 met 140bar van mijn schoonmoeder hebben:

https://photos.app.goo.gl/cgqNi60tnNg98dqi1

rxLeSFMnrfBnw3r73


Nooit gebruikt en nieuw in de doos.
Welke foamlans kan op deze nep Kärcher?
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Ciedric
Super bedankt!
Had de search al gebruikt, maar geen bruikbare info gevonden.

Heb je wellicht wat foto’s van de combi?

Vreemd trouwens dat de set met 5l snow foam goedkoper is dan alleen de losse foamlans.

Zie dat beide niet op voorraad zijn.
 
Bij foutjes roepen we @Dibbuz
Dat is een bugje helaas :(

Wat je ziet is een bundel, een samengestelde set bestaande uit losse producten. Het ziet er uit alsof je 1 artikel bestelt maar je bestelt er eigenlijk twee: lans en foam. Helaas berekent het systeem de prijs op basis van wat er op voorraad is, is een van de onderdelen niet op voorraad dan wordt deze niet meegerekend in de prijs. Zodra de set weer op voorraad is zal de prijs weer normaal zijn (69,99) we proberen dat zo snel mogelijk te herstellen natuurlijk.

In dit geval zag je alleen wat je betaalt voor de foam in deze set, de lans zat er nog niet bij.
 
  • Leuk
Reactions: Twolde
@Ciedric,

ik hecht niet heel vee waarde aan een HD. Dat ding moet doen waarvoor ik em gebruik en dat is meer dan prima. Het enige nadeel is het korte aansluitsnoer (230V) en de slang, deze vindt ik een beetje aan de korte kant. En de haspel is ruk, deze heb ik er na 1 dag eraf gehaald.
 
@nicknameless heb deze gisteren besteld voor de eurom force. De eerste keer deed ie het.
De 2 de keer niet meer overal bij de aansluiting kwam water er uit. Doe ik iets fout?
 
dacht dat eurom force de lavor aansluiting had? is bijna het zelfde als nilfisk alleen de uitstulpingen zijn wat langer
 
Eurom heeft op het moment zelf ook al een schuinlans voor de force serie

 
Kan iemand mij vertellen wat de maten zíjn van de aansluiting op de lans van een Eurom Force 2000? Is dat M22-15mm of M22-14mm.
 
Eurom heeft op het moment zelf ook al een schuinlans voor de force serie

Deze heb ik maar ben er niet zo tevreden over. Hij maakt bij mij geen dikke schuim meer waterig. Heb al verschillende foamzepen geprobeerd maar probleem blijft.
 
  • Leuk
Reactions: Krikke
Ik denk niet dat de beste man zich hier nog zorgen oom maakt hoor @DoubleDee
hij is al sinds half 2019 niet meer online geweest;)
nu om jouw probleem op te lossen zou ik toch eens kijken naar een nieuwe foamlans
de foamlansen die je meegeleverd krijgt zijn meestal behoorlijk ruk
de monello lancia 2.0 daarentegen is imo top off the bill
 
+1 voor Krikke, zijn idd genoeg topic over dat iemand eerst de vaak goedkopere van het merk te kiezen.

ik ben begonnen met de Monello 1, inmiddels zeer tevreden over de 2.0