• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even kort voorstellen,...

Sven7556

Detailing addict
10 jan 2012
12
60
Hallo,

Mijn naam is Sven en woon in de provincie Antwerpen in België.

Reeds enkele jaren ben ook ik gebeten door het detailing virus. Het schijnt dat er weinig tegen te beginnen valt, eens gebeten, blijf je er aan verslaafd. Toch een plezante verslaving alleszins.

Eveneens lees ik al geruime tijd mee hier op het forum, en dankzij de duidelijke how to's en ervaringen van menig poetser, heb ik nog geen vragen hoeven te stellen. Toch zijn er altijd zaken die ik nog niet gevonden heb. De vragen zullen dus wel komen.

Sinds een drietal maandjes ben ik de trotse eigenaar van een Volvo V60 D3 Dynamic Edition in de kleur Onyx Black, en deze verdient natuurlijk een goede verzorging en bescherming. Bij de levering bleek de lak toch de onnodige krassen en hologrammen te hebben, maar deze zullen we proberen weg te werken. Hieronder een foto van de wagen.

20170601_204644-jpg.96813

mvg Sven.

Bijlagen

• 20170601_204644.webp
    20170601_204644.webp
    332,3 KB · Weergaven: 143
Laatst bewerkt: