• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even netjes voorstellen

Frozone

Detailing rookie
25 sep 2010
22
0
Hoi allemaal,

Vandaag na een paar maanden als gast meelezen toch maar eens een account aangemaakt en omdat ik netjes ben opgevoed zal ik me gelijk even voorstellen.

Ik ben Sander, 31 jaar en (helaas nog) woonachtig in het omroepdorp.

Ik ben redelijk verslaafd aan auto's en dan voornamelijk oude auto's en alles daarom heen. In mijn jonge jaren was ik behoorlijk fanatiek in het gewassen en gewaxed houden van mijn auto maar dat was door tijd gebrek wat weggezakt. Nu ik weer iets meer tijd heb wil ik de hobby van het poetsen weer een beetje op pakken.

Om deze hobby uit te oefenen kan ik me uitleven op de volgende auto's:

GMC C15 pickup uit 1979 (eigenhandig volledig gerestaureerd in de afgelopen jaren)
Nissan Almera uit 1997 (auto van mijn verloofde)
Ford Mondeo uit 2008 (leasebak)

Tijdens het meelezen al een hoop wijzer geworden en ik heb er alle vertrouwen in dat ik in de komende tijd nog een hoop ga leren van dit forum.

Nog even een foto van mijn grote trots:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

RedCat zei:
Welkom,

Er zijn al forumleden in Hilverdorp :ja
Misschien kan je wel een DAP lenen. :cool

Hans

Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zo'n dap wel goed kan gebruiken. (nu alleen de bazin :klap nog overtuigen)

Ben even bezig geweest met de Almera en dat viel toch zwaar tegen. Ik denk dat die auto in 2002 voor het laatst een laagje wax heeft gezien bij de dealer waar mijn verloofde hem heeft gekocht. Daarna is ie denk ik 1 of 2x per jaar gewassen (met de hand) en that's it. Ik had hem vanmorgen even gewassen en daar was ie aardig van opgeknapt. De lakt voelt aan als p1000 schuurpapier zo ruw. Met Autoglym super resin polish doe je hierop niets, zelfs met commandant 4 (ik weet het :schaam) schiet het echt niet op.

Moet er maar eens over na gaan denken hoe ik dit aan moet pakken handmatig.

Welkom Sander,

Je mag altijd wel even mijn dap lenen, als zeist niet te ver is voor je.

Ik zie het als mijn sociale plicht van de ene detailer tot de andere, dat je elkaar moet helpen het thuisfornt te overtuigen van de aanschaf van het juiste gereedschap en de nodige producten
:lol