• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even opnieuw voorstellen

bjorncoupe

Detailing rookie
9 sep 2011
60
0
Hallo,ik heb me een langere tijd terug eens aangemeld op dit forum,maar gezien ik met mijn voorgaande wagen wat minder intresse had in detailen.
Ben ik niet meer zo actief bezig geweest met fora's oid, en zit nog op ad forum ook vandaar.
Nu heb ik sinds kort een nieuwe wagen (eind juni dit jaar geleverd) en vanaf half juli in gebruik genomen (geleverd toen ik op vakantie vertrok :o) )
De reden dat ik mijn voorgaande c4 coupe zijn c4 heb gegeven,is omdat ik kort na extreme kosten (lees : nieuwe cilinderkop oid) bleef mizerie hebben.
En totaal geen vertrouwen meer had in citroen garages,het merk overigens wel (mijn mizerie is allemaal begonnen door een frauderende handelaar) maar dat terzijde.

Ik heb dus een nieuwe wagen nu , namelijk een opel astra j 5 deurs met momenteel iets meer dan 2000 km (heb hem van juli in gebruik dus)
Nu bij deze heb ik een ander kleurtje gekozen namelijk mohagany (leuke detail kleur dus rofl ) zie je dus duidelijker vuil op dan de blauwe c4 coupe.
In zijn jonge leven,is er al vandalisme op gebeurt -> met sleutel op motorkap gekerft (10 x15 cm) erg triest dus.
Dit heb ik laten maken uiteraard,hij was toen 2 maand oud en had toen net 1000 km:'( maar kijk het is ook inorde gekomen.

Ook mijn detail virus is dus weer helemaal terug :-)^

Dus hierbij ook voorstel van mijn knappe madam :)

Foto-LGZLTVQ4-D.webp

Foto-WQ4CX4LF-D.webp

Foto-NFYPGRFZ-D.webp

@ Shaminoo dankje wel :D kan ik me idd goed op uitleven,zie je wel wat meer op dan op me blauwe kleur vd vorige,maar weetje ook een leuker resultaat te behalen natuurlijk :D

@ vampire dankje wel,oja en nog niet zo ver ook niet (vrindin woont nabij turnhout :P ) dus ben af en toe wel in die omstreken ook :D
Is idd jammer vd coupe,vond het een prachtbak en ook confortabel om mee te rijden,had ook de nodige opties,en toen ik hem inruilde bij opel had ie 71.000 km (1.4 benz)
Allemaal onschuldig begonnen met een olielekje (kleine join culasse) had iiig nog zo gelaten kunnen worden,maar zoals ik ben laat ineens degelijk maken.
Je denkt tenslotte er nog lang mee te rijden (auto was van 2006) nuja dan bleek schade aan cil kop mb waar nokkenassen in lopen linkse kant,was aan gerommelt.
Dit stuk was niet appart te krijgen,dus hele nieuwe cilinderkop (maar zoals ik zij was van plan er nog wat mee te rijden dus,oke) alles over gezet (nokkenasse,kleppen,oid) rubbers oid vernieuwt natuurlijk.
Dan kregen ze hem niet goed,tandwiel variabele kleptiming was niet goed (duur spul -> 180 eur,wel cheap tov nieuwe psa kop dat wel :P) na een dikke MAAND,mocht ik hem ophalen.
Dan uit cerieustijd in mijn avondles (volg al enkele jaren mechanieka) bleek heel mij variabele kleptiming verkeerd te staan,en het deel wat stuk was aan mijn cil kop (los deel),
bleek niet eens van mijn kop te komen,oke die stukken zijn nu bij citroen ter onderzoek (onafhanklijk) maar daar zal ik niet echt op moetten hopen.
Eveneens als facturen die ik vraag die niet officieel zijn,onderhouden die niet geleverd worden met factuur.
Nuja mijn vertrouwen was zoek,dus ik naar een leerkracht machanieka (ook garage heeft) gevraagt of ie het goed wou zetten,en toen ie hoorde wat mijn cursist vd avondschool zij.
Dit wil ik nog doen,maar als dit niet gaat overweeg dan maar een andere wagen,gezien u kosten dat je al gedaan hebt.
Nu was hier uiteraard een speciaal gereedschap voor nodig,en dit kreeg hij niet vast,en zonder zou het TE risico vol zijn voor schade (ivm kleptiming oid)
Dus alle gekheid op een stokje,vertrouwen in citroen garage (officiele) was zoek en ben blij dat ik weer bij mijn 1ste garage ben (1ste wagen was een vectra nvdr)

soms kan alles zo tegen zitten met auto's! maaaaaaaaar nieuw hoofdstuk, je hebt een mooie nieuwe zie ik:-)^
welkom en veel poetsplezier

Welkom Bjorn , mooie auto :-)^

Let je ook even op het aantal smileys ? Van mij zeggen ze dat ik er veel (te veel) plaats , maar als ik jouw berichten zie...... ;)

Als je vanavond nog wat te bestellen hebt : 20% vandaag !

@ vampire dankje wel,oja en nog niet zo ver ook niet (vrindin woont nabij turnhout :P ) dus ben af en toe wel in die omstreken ook :D...

Ik zal er in de toekomst op letten als ik een Astra zie!
Spijtig verhaal van de C4, maar met je huidige auto zal 't wel zo'n vaart niet lopen. :cool

jesso88;299816 zei:
soms kan alles zo tegen zitten met auto's! maaaaaaaaar nieuw hoofdstuk, je hebt een mooie nieuwe zie ik:-)^
welkom en veel poetsplezier

Klopt idd dat alles wel eens kan tegen zitten,met mijn 1ste auto had ik ook vrij direct een koppakking lek,maar ach pech onderweg.
Dankje wel trouwens

grandscenicman;299875 zei:
Welkom Bjorn , mooie auto :-)^

Let je ook even op het aantal smileys ? Van mij zeggen ze dat ik er veel (te veel) plaats , maar als ik jouw berichten zie...... ;)

Als je vanavond nog wat te bestellen hebt : 20% vandaag!

Danny,je kent me wel van op het autodetailing forum he :)
Oh juist ja klopt die 20 % ivm de neerslag,zondag zal het niet veel wezen,gezien het droog is.
Vandaag (zondag) trouwens naar amersfoort (opel meeting)

Vampire;299919 zei:
Ik zal er in de toekomst op letten als ik een Astra zie!
Spijtig verhaal van de C4, maar met je huidige auto zal 't wel zo'n vaart niet lopen. :cool

Idd spijtig,maar niets aan te doen,hehe als je hem ziet doe dan maar eens teken :-b ,
Ja hoop het echt dat ik hier wat meer geluk mee zal hebben ,maar na 2030 km loopt ie perfectloos .

vandaag auto gepoetst (wassen,quick detailer over en dan even met de redmist langs) oja voor het eerst wielkasten royaal in de apc en dan royaal,
smartwaxx undercurriage sie, is ie klaar voor de opel meet morgen in nederland.