• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

mysticwizard

Detailing trainee
30 nov 2021
40
40
Hoi allemaal. Ik ben Kristof, 34 jaar oud & woonachtig in Oost-Vlaanderen. Ben al jaren fervent autofan en alles wat erbij hoort. Sinds ik mijn F32 428i een 9-tal jaar geleden gekocht heb is bij mij ook de detail microbe ontstaan. De wagen heeft in zijn volledige levensduur nooit de borstels van een wasstraat gezien en is altijd met fluwelen handschoenen onderhouden. 2-jaarlijks polijst ik deze lichtjes, meer is niet nodig, om hem optimaal te houden. Ondanks ik er dagelijks 2 kinderen mee vervoer krijg ik nog geregeld de vraag als de wagen pas nieuw is, een beter compliment kan je niet krijgen... :)
Sinds kort heeft mijn vrouw een Ford S-max en deze heeft dan ook kort na zijn aankomst de effecten van een polijstpad mogen ondervinden. Zoals wellicht bij velen is het assortiment aan producten doorheen de jaren alleen maar groter geworden en blijft het kriebelen om nieuwe producten te testen. Mijn favoriet merkt blijft Auto Finesse. Ondanks ik niet vaak post en nog maar sinds kort een account heb probeer ik me toch zoveel mogelijk in te lezen in heel wat topics. Het feit dat dit forum bestaat is echt een hele hulp! :)
 
Zal ik morgen even doen :) Daarnaast heeft mijn vader ook een V8 vantage 4.7 en die heb ik verschillende jaren geleden ook onder handen genomen. De wagen was 1 jaar oud toen we hem gekocht hebben en had toen veel last van "water etching", geen idee wat de vorige eigenaar ermee uitgestoken had.. Ik heb toen met een compound nagenoeg alles kunnen wegwerken met mijn DAP900. Ik zoek even in mijn archieven als ik nog wat fotomateriaal kan vinden.
 
Hierbij enkele foto's.
 

Bijlagen

  • IMG_3968.JPG
    IMG_3968.JPG
    316,7 KB · Weergaven: 44
  • IMG_3124.JPG
    IMG_3124.JPG
    268 KB · Weergaven: 36
  • IMG_0231.JPG
    IMG_0231.JPG
    336,2 KB · Weergaven: 39
  • IMG_0230.JPG
    IMG_0230.JPG
    269,6 KB · Weergaven: 36
  • IMG_0095.JPG
    IMG_0095.JPG
    411,5 KB · Weergaven: 31