• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstelen dan maar

Pearlwhite

Detailing addict
28 sep 2010
38
52
heej forumleden,


ik ben dennis groot ik woon in zoetermeer, 28 jaar ben sinds vorig jaar met deze mooie hobby begonnen.

Ben in bezit van een dap900 inmiddels cursus gedaan afgelopen 10 oktober, was ook jarig die dag dus was wel een geslaagde verjaardig.

woon samen met mijn vriendin, die ziet met regelmaat dit forum voorbij komen. ( waarschijnlijk voor iedereen herkenbaar deze tekst; niet teveel bestellen he schat. nee schat ik zit op het ccforum. hihi).

Ik rij zelf in een toyota prius 2010 lease, weinig bijtelling en het rijdt ook nog best.

ik detail buiten kan helaas niet binnen, dus ik hoop dat het koude weer verdwijnt. Want het begint al aardig te kriebelen.

Een fijn detailseizoen gewenst en ik hoop mijn eerste show-off snel te laten zien.

mvgr. Dennis
 
He Dennis welkom hier , mijn vrouwtje zegt ook altijd nu is het genoeg , maar ze vind het wel leuk dat de mensen haar zeggen dat de wagen zo mooi blinkt .:D
 
Ja ik weet het daardoor wil je ook zoveel kopen, andere dingen uitproberen.:party:

Maarja soms laat het budget het niet toe:no endan gaan we gewoon door met lezen. ,^^
 
Welkom Dennis. APC is ook zo'n produkt wat vele toepassingen kent. Inmiddels hier niet alleen bij de detailspullen te vinden maar ook in het keukenkastje.
 
Weer een Dennis erbij :D , welkom

Mijn vriendin doet anders wel altijd gillen als ze mij weer bezig ziet in de webshop :)
 
DennisD zei:
Weer een Dennis erbij :D , welkom

Mijn vriendin doet anders wel altijd gillen als ze mij weer bezig ziet in de webshop :)

ja maar dat is voor haar ookweer een reden om weer iets ergens te bestellen. ;)
 
Welkom Dennis en veel leesplezier.
Ik was er die bewuste clinic ook maar heb toch echt geen gebak gezien :D