• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen a6 black

Welkom op het forum!

Wat ik aan raad, zeker omdat het een zwarte lak is en daar zie je echt álles op, gebruik 2 washmitt's (goeie), 1 voor de "bovenkant"(dak, motorkap, achterklep en de bovenste helft van de deuren) en 1 voor de "onderkant"(bumpers en onderkant van de deuren) daar zit namelijk het meeste vuil en zand. Het risico dat je dan met een vuile mitt de delen "pakt" waar je altijd tegenaan kijkt is dan een stuk kleiner.
Werk zelf ook op deze manier met mijn Leon. Ook al was ik mijn mitt na elke beurt misschien blijft er toch wat hangen wat je de volgende keer op je motorkap gebruikt.
Vaak wordt mijn mitt gewoon zwart van het vuil van de onderkant van de deur en dorpels, dat hou ik liever daar ;)

Zeker een hele hele mooie bak en waanzinnige glans zo te zien :cool: