• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen a6 black

a6_black

Detailing rookie
3 mrt 2009
7
0
Hallo Allemaal,

Ik ben Jef
Een paar jaar geleden heb ik een keer wat gekocht van meguiars een cleanerwax voor m'n passat.
Was niet echt tevreden over het resultaat vooral in de zon zag je allemaal poetskringen enzo.
Heb nu sinds 2 weken een audi a6 en wilde deze weer eens goed onder handen nemen en kwam op deze site terecht.
Na avondjes forums lezen heb ik hier black hole en Natty's Paste Wax Blue gekocht. En heb van meguiar klei aangeschaft.
Ik heb m'n auto gewassen, gekleid, gewassen, gepolijst met ??sonax extreme polish & wax 3 (ik had nog een vvv tegoedbon, dus dit bij halfords gehaald met wat poetsdoeken en washandschoen) daarna black hole en daarna Natty's Paste Wax Blue.

Nou, hij is nu superglad en blinkt als een gek. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Maar het kan altijd beter natuurlijk, dus als jullie nog wat suggesties hebben voor me.

hier wat foto's

_MG_2942.jpg

_MG_2938.jpg

_MG_2936.jpg


groeten
 
Welkom..! :)^

Een mooie polijst sessie zou nog iets extra's kunnen brengen..Voor de rest ziet de wagen er toch wel zeer goed uit..!
 
Welkom! Chique auto hoor, vooral niets aan veranderen :)^ Krijgt A6-Red nog gezelschap hier

De auto glimt aardig op de foto's. Hoe zit het met de swirls? Ben benieuwd wat voor spullen je hebt (fotootje?). Suggesties genoeg, wat wil je weten?
 
Welkom!
A6 ziet er zekers goed uit :cool:

Kleine tip van mijn kant: was de auto met het twee-emmer systeem en een washmitt ipv de spons van de halfords.
Hierdoor verminder je de kans op waskrasjes (swirls) die je dus op je passat zag...

Veel plezier op het forum en stel je vragen gerust. Geen enkele vraag is dom (alleen antwoorden kunnnen dat zijn ;) ).
 
foto van m'n spullen moet ik nog maken.
Ik heb nog niet zo heel veel. En ook wat spul van de Action (ha Ha) black tyre spray werkt wel makkelijk voor 1.80 ofzo)
 
Als je mensen wilt zien detailen, kom dan naar Oosterhout aanstaande zaterdag. Zie het Easterwood topic. Organisator is A6-Red. Zelf poetsen is volgens mij niet meer mogelijk vanwege alle aanmeldingen, maar kijken, kennismaken met de Carclean crew en leren kan altijd.
 
gepolijst met ??sonax extreme polish & wax 3 (ik had nog een vvv tegoedbon, dus dit bij halfords gehaald met wat poetsdoeken en washandschoen)

Sonax? Dat kan beter! ;) Ik hoop niet dat je die witte standaard poetsdoeken gehaald hebt bij de halfords... zo ja, meteen in de kliko mikken en een paar goede Microfiber doeken aanschaffen! :ja
 
Dat zijn katoenen poetsdoeken, tip 1 van velen die nog zullen volgen door anderen neem ik aan ;) : gebruik geen katoenen doeken op je lak, deze veroorzaken krasjes. Zeker op een zwarte lak valt dat erg op. Gewoon deze doeken niet meer gebruiken, zeker niet voor het afnemen van glazes, polishes en al helemaal niet gebruiken voor het afnemen van wax.
 
Welkom op het forum!

Zeer mooie A6, is het lakzwart of metallic zwart?

Leuk om te lezen dat de Poorboy's World producten zo goed bevallen zijn :ja
 
stimpy68 zei:
Dat zijn katoenen poetsdoeken, tip 1 van velen die nog zullen volgen door anderen neem ik aan ;) : gebruik geen katoenen doeken op je lak, deze veroorzaken krasjes. Zeker op een zwarte lak valt dat erg op. Gewoon deze doeken niet meer gebruiken, zeker niet voor het afnemen van glazes, polishes en al helemaal niet gebruiken voor het afnemen van wax.

ok zal ik niet meer doen, bedankt.
 
A6-Black

Welkom hier.

Wees trouwens as. zaterdag ook welkom in Easterwood.
Kunnen we het zwarte gevaart meteen irl zien en je wellicht nog wat tips aan de hand doen.

Zwart is een hele mooie kleur voor poetsfanaten :heart_eyes:


Gr. A6-Red


PS : wat zijn de specs :rules ???
 
A6-Red zei:
A6-Black

Welkom hier.

Wees trouwens as. zaterdag ook welkom in Easterwood.
Kunnen we het zwarte gevaart meteen irl zien en je wellicht nog wat tips aan de hand doen.

Zwart is een hele mooie kleur voor poetsfanaten :heart_eyes:


Gr. A6-Red


PS : wat zijn de specs :rules ???


audi 2.0 TDI
Licht interieur (geen leer)
Kleuren navigatie
hout afwerking
Parkeer sensoren
rest standaard a6

Ik wil binnenkort nog wel andere velgen eronder en xenon, zit nog te twijfelen welke.
de nieuwe s6 velgen vind ik wel mooi.

Die uitlaten van jou vind ik ook heel gaaf.