• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo!

Pieter81!

Detailing trainee
6 mrt 2024
23
25
Hallo allemaal!

Na jaren meelezen mij eindelijk aangemeld. Begin 40 en wonend bij de kust (zuid-holland).

Meer dan 15 jaar geleden mijn toenmalige auto laten polijsten en onder de indruk van het resultaat. Vervolgens zelf een DAP500 gekocht om bij te houden en daarna al mijn eigen auto's zelf gepolijst. Resultaat eigenlijk altijd best tevreden mee. Ben niet zo perfectionistich als sommige hier, maar probeer er met beperkte tijd het maximale uit te halen.

Autogeschiedenis eigen auto's: SAAB 9-3 coupe full pressure turbo (zwart) , 2x Mazda MX5 (rood en sapphire blue mica). Vervolgens de huidige fiat 500 (tweede auto).
Na de SAAB als ‘hoofdauto’ leaseauto's gereden (BMW 1, Volvo V60, Tesla 3). Die gingen toch wel vaak door de wasstraat moet ik bekennen. De Tesla 3 tussendoor wel een keer gepolijst, was al slecht bij aflevering en na 2 jaar helemaal niet meer om aan te zien! De eigen auto's altijd keurig met de hand gewassen.

Nu gestopt met lease en een eigen auto gekocht. Is een BMW i4 geworden in de kleur Dravit Grau met donkerbruin leer interieur. Aflevering over 3 weken, kan haast niet wachten!
Deze wil ik natuurlijk super netjes gaan houden.

Mijn spulletjes zijn inmiddels denk ik wel weer een beetje gedateerd. Gebruik eigenlijk altijd Meguairs gold class shampoo en collinite 845 wax en soms mijn monello polish set op de DAP.

Ga mij dus vooral verdiepen in wat er nu zo allemaal op de markt is. Eerste aanschaf wordt een nieuwe HD reiniger!
 
Laatst bewerkt:
Welkom!
De DAP is nog steeds modern genoeg, en de Collinite 845 word hier nog steeds vaak aangeraden. Post je dan wel foto's van de i4? Potentiële opvolger voor mijn 435d.
 
  • Leuk
Reactions: Pieter81!
Thanks, moet het voor nu nog doen met een plaatje :-D
 

Bijlagen

  • 1709750011613.png
    1709750011613.png
    455,4 KB · Weergaven: 63
  • 1709750073170.png
    1709750073170.png
    889,1 KB · Weergaven: 63