• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even Voorstellen ArnoldG

ArnoldG

Detailing guru
Tester of Bling
16 jan 2015
597
153
31
Naam: Arnold
Leeftijd: 20
Opleiding: HBO elektrotechniek
Auto: Vw Golf IV uit 2000 met de kleur LC7V

Dit is mijn eerste eigen auto. En heb er veel schik van.
Af en toe best een opgave om zo'n ding te onderhouden als student, maar dan werken we maar iets harder:-)^

Ik hoop hier veel kennis op te doen op het gebied van detailing.
Die kennis is hier, zoals ik al heb gemerkt ruimschoots aanwezig.

Grt,

Arnold

bhadkz.webp
id9nwk.webp
2en6lx2.webp
2nhgvup.webp

Welkom!
Auto ziet er netjes uit! houden zo! nog een tikkeltje verlagen maakt hem wel af denk ik!:-D

Bedankt allen!

bjornl

Nieuwe velgen staan al klaar. Originele OEM Audi A1 18" velgen RS4 style. Denk dat dit al een hoop ruimte scheelt tussen de band en de wielkast.
Enkel nog VW naafkapjes aanschaffen.
Ook deze velgen gaan goed verzorgd worden. Nog even schoonmaken voordat ze in het voorjaar erop gaan;-)

2e1hdmq.webp

Welkom!
Mooie wagen hoor.
Wat betreft die 18" velgen: scheelt nul-komma-niks ruimte tussen de band en de wielkast omdat je dezelfde rol-omtrek van de band behoort te behouden.
M.a.w. een grotere velg moet een plattere band hebben!

Bedankt Kees-sw voor je antwoord.
Je hebt natuurlijk gelijk.

Helaas is er geen budget aanwezig voor een degelijk verlagingssysteem van een goed merk

Inderdaad, wat Kees-sw ook zegt, je omtrek van je wielen blijft gelijk, bij je 17inch heb je denk ik 225/45-17, en die nieuwe velgen 225/40-18, dan is de hoogte van de band zo goed als gelijk, je velg is iets groter en de band iets platter.
Voor iets meer dan 100euro koop je al een leuke Eibach verlagingsset hoor, ga je een 20mm naar beneden, scheelt behoorlijk.
hierbij vervang je alleen je veren, je kan natuurlijk ook een stapje verder en er een schroefset onder kopen, hier kan je zelf je hoogte meer bepalen etc.