• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Superb

Detailing addict
26 jul 2012
76
52
52
Aangezien ik meerdere blogs lees op het forum zal ik me even voorstellen.
Ik ben Johan en woon in Dronten.

Momenteel hebben wij een Skoda Fabia Combi als prive auto en een VW Jetta (nieuwe model) als auto van de zaak.
Elk jaar krijgt De Fabia een grote poetbeurt en sinds de zomer vorig jaar ben ik me meer gaan verdiepen in het onderhouden van de Fabia.
Toen ik de auto aan poetsen was kwam de overbuurman een praatje maken en wees me op 'CarClean' waar hij zijn spullen kocht voor zijn Golf.

Een tijdje geleden heb ik de clinic voor beginners (wassen en poetsen) gevolgd bij CarClean en morgen de DAP clinic.

Groeten,
Johan
 
Dank je!

Een clinic is een echte aanrader. Dacht dat ik toch wel het eea wist over een auto wassen enz, maar toch meerdere dingen geleerd die dag.
 
Welkom Johan en eh... tot morgen!:)^ Ik werk al enige tijd met de DAP, maar vond het toch wel eens tijd om een clinic te volgen om te kijken of ik het allemaal wel een beetje netjes doe.