Gister was het dan zover....
eerst auto goed gewassen en toen begonnen met de nanolex.
totaal 4uurtjes bezig geweest.
temperatuur lag rond de 20-23 graden en klein beetje wind.
Omdat de auto onder de carport sta heb ik de lampen die erin hangen maar aangedaan om te kijken waar je blijf met de coating.
ik ben begonnen met de motorkap eerst goed ontvet wat vrij makkelijk gaat.
dan de coating zelf; je kan slecht zien waar je blijf en hoeveel vloeistof je uitsmeer.
je moet heel goed kijken waar het zit maar het brengt heel makkelijk aan.
dit komt misschien ook omdat het een witte auto is en kleur verschil heb ik niet gezien als je de coating erop smeer.
ik heb de hele auto in 2 "lagen"gedaan maar ik weet niet of ik het goed heb gedaan.
1 laag erop, dan poetsen met de paarse doek en dan gelijk weer een laag erop.
uiteindelijk heb ik denk ik 20% gebruikt van de 50ml en ben ik toch niet heel zuinig geweest vind ik zelf.
Dus misschien toch iets meer moeten gebruiken maar we wachten de komende maanden af wat de coating gaat doen.
waar je wel goed om moet denken is dat je ontvet... ik heb een paar keer gehad dat ik het bijna vergat omdat je een wax gelijk op de auto kan smeren
.
De auto zelf was redelijk glad na de behandeling maar na ieder uur werd hij steeds gladder!
Ik ben benieuwd naar de komende maanden en zal dit verder beschrijven in het toppic waar het hoor.
oja, de auto word gewassen straks met wolf's chemmicals nano car shampoo (nano bath)
grt Ben