• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen Ben_ibi

Ben_Ibi

Detailing trainee
17 nov 2009
3
47
44
Breda
Goededag,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Ben, ik ben woonachtig in Alblasserdam en ben net als iedereen hier poetsgek. Ik bezit een Seat Ibiza uit 2006, kleur zwart metallic. Tevens ben ik in het bezit van een Ducati Monster 696. ,^^
Ik ben sinds 1 1/2 jaar aan het leren hoe om je moet poetsen en wassen (denk aan de twee-emmer methodiek) en het 5-stappenplan. Ik sta op het punt een Dap-500 aan te schaffen ( ik ga morgen naar Carclean om m op te halen) en wil mij er lekker in verdiepen.
De seat is een voormalig wasstraat auto en zit dus :'( geheel onder de swirls. Dit wil ik er uiteraard uit hebben, dus deze winter kan ik lekker aan de bak met de Dap.

Ik heb al zeer veel bruikbare info van het forum, dus ga zo door. Ik hoop dat ik mijn ervaringen tzt met jullie kan delen.

Gr. Ben

Welkom Ben!

Je gaat tevreden zijn over de DAP, is echt zeer leuk om mee te werken :ja
Als je naar carclean gaat, ben ik er zeker van dat je de juiste spullen zult meekrijgen om je wagen terug strak te krijgen. :-)^

Welkom Ben. Ik heb dezelfde auto alleen dan uit 2004 een FR uitvoering. Ik kan je vertellen dat de lak van je Ibi erg hard is, ik heb al een beetje ervaring met de DAP maar met een vrij zware combinatie nog niet heel veel resultaat kunnen behalen.
Voor vragen moet je me maar even een berichtje sturen.

Laat ik nu net een Ducati 996 hier in de schuur hebben staan van mn broertje :lol

Binnetie zei:
Welkom Ben. Ik heb dezelfde auto alleen dan uit 2004 een FR uitvoering. Ik kan je vertellen dat de lak van je Ibi erg hard is, ik heb al een beetje ervaring met de DAP maar met een vrij zware combinatie nog niet heel veel resultaat kunnen behalen.
Voor vragen moet je me maar even een berichtje sturen.

Laat ik nu net een Ducati 996 hier in de schuur hebben staan van mn broertje :lol

Ben ook erg benieuwd naar de DAP en of ik dan bv het starterspakke met Monnelo moet nemen ivm harde lak of iets anders!

Ik laat het je weten zodra ik morgen ben langsgeweest! Thnx

Gr Ben

Ben, ik stuur je even een PM want anders wordt je voorstel-topic een vraagbaak.

Je hebt dezelfde spullen en het Ben en ik Bin, heb ik dan mn dubbelganger eindelijk gevonden?