• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, Bimmer 318td

De Finale finished heel mooi dus daarna kan je sealant en eventueel wax aanbrengen. De meg's lijn ken ik zo goed niet, ik eindig meestal met Synthetic Sealant M21 2.0 gevolgd door Collinite 845
 
Hmmm, zoals je wellicht in mijn eerste bericht hebt kunnen lezen hebben ik al wat meg. produkten in huis. En om nu weer een aantal produkten aan te schaffen.....:D
 
De M21 is eigenlijk de professionele versie van de NXT Tech, dus je kan de nxt tech wel gebruiken. Zal misschien wat sneller bijgetopt moeten worden omdat ie minder duurzaam is.
Vraag me trouwens af waar iedereen van het forum is, nogal weinig reacties hier, niet van de gewoonte ;)
 
Kan je Meg. Quik Detailer eigenlijk verdunnen met water voor het kleien? En zo ja, wat is de verhouding?