• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Civic Type-R

turbo_mk4

Detailing addict
9 apr 2014
25
60
36
Papendrecht
Beste mede Detailers,

Na lange tijd veel gelezen te hebben op het forum wil ik me nu toch even voorstellen.
Ik ben Tolga 28 jaar, ICTér als beroep en ben te vinden in Papendrecht.
Ik rij in een Milano rode Honda Civic Type-R ofwel Ep3 onder de kenners.
Beschikt over een K20a2 2.0 liter atmosferische motor met iets over de 200 pk en korte 6 handbak.

Helaas heb ik zelf geen ruimte meer om mijn auto te detailen sinds de verhuizing naar Papendrecht en moet ik het doen met de wasbox in de buurt of ouders/ schoonouders :(

nx9ld5.jpg


Via carclean had ik een tijdje geleden een grote bestelling gemaakt waarvan ik later een foto zal uploaden.

Groeten.
 
Vtec just kicked in yo! Geweldige dingen die EP3's! Een milano is helemaal leuk. Zie je ook maar heel weinig. Mijn vorige Civic was ook R81 en dat was altijd een geweldige kleur als hij mooi gepoetst was, dus poetsplezier gegarandeerd!
 
Welkom hier en veel plezier met poetsen en verzorgen. Gezien de ruitenwissers en import kenteken is het een rechts gestuurde auto :)?
 
@Timm Hij komt inderdaad uit engeland en heeft een jaar in mijn garage gestaan waarbij ik een hoop onderdelen heb vervangen voordat die op kenteken is gekomen eind december.


@EJ2NH503P R81 is ook mijn favoriet ik heb altijd honda gereden waarbij mijn vorige bijzonder een ek was met turbo ook R81.
Het is wel een lastige kleur die veel aandacht wilt om niet roze te worden maar bij goed onderhoud is het wel een super opvallende kleur.

Verder staat de auto nu volledig in de zon (inpandige garage zonder dak) dus een goede wax / seal moet hem rood houden hoop ik.
 
Gekke vraag misschien maar went dat nou snel, een rechts stuur?
Ik zou gek worden dat alles aan de andere kant zit om over links schakelen nog maar te zwijgen!
 
jawel op zich went het prima, alleen achteruit blijft vervelender dan dat je links zit.
en zo een gekke vraag is het niet want die vraag krijg ik de hele dag door sinds ik deze rij :D
 
Ok maarrrrrr hoe doe je dat dan bij een parkeergarage of parkeerterrein waar die apparatuur altijd aan de linkerzijde staat?
Om nog maar te zwijgen over de McDrive!!!!!
 
Ach een milkshake op zijn tijd hahaha
Maar dacht dat je zou zeggen dat je dan achteruit de parkeergarage in zou rijden :)))
 
welkom op het forum...

Papendrecht, daar heb ik, voor mijn emigratie naar het oosten van het land, de eerste 20 jaar van mijn leven doorgebracht.