• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Cube156

Cube156

Detailing rookie
10 jun 2009
4
0
Hallo,

Helemaal nieuw hier en omdat ik wat info nodig had over detailklei had ik eerst een topic geopend met de vraag om meer info hierover. Nou, die info heb ik inmiddels gekregen, fantastisch!! Maar ook meteen de opmerking erbij dat ik me eens moest voorstellen als nieuweling op dit forum.
Bij deze dus.

Ik zal het voorstellen beperken tot de dingen die jullie echt interesseren, anders wordt het zo'n supersaai verhaal dat men dit gaat gebruiken als de slaappillen niet meer werken :-" :s
Ik ben op dit moment op zoek (lees: op jacht :! ) naar een andere auto, een Alfa Romeo 156 bouwjaar 2004 of 2005. Heb jaren Alfa gereden en de laatste jaren rij ik Opel, maar het Alfa-rijden heeft me zo aangegrepen dat ik nu weer opzoek ben naar een 156.
Dat het niet mee valt om een 156 te vinden naar mijn smaak (heb nogal wat eisen) blijkt wel als je weet dat ik inmiddels zo'n 6 maanden actief op jacht ben. Het verzorgen van mijn auto's heb ik altijd leuk gevonden om zelf te doen en helemaal om een auto in showroom stijl klaar te krijgen geeft natuurlijk een kick. Op dit forum hoop ik daarin dus nog meer tips te vinden en op die manier mijn Alfa ook mooi bij te kunnen houden.
Ik ben inmiddels ok actief op het forum van Alfa156/159 bezitters en heb daar al goede technische en aankooptips gekregen.