• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen dan maar; Gerwin

gdekeijzer

Detailing trainee
3 jun 2020
7
25
Wel netjes om je voor te stellen. Dan doe ik dat ook maar even.

Gerwin, 47, gescheiden en samen met 2 dochters (18, 19) en een 50/50 zoon (14) neergestreken in het landelijke gebied rond Alkmaar
(bedenk zelf even het Jan van Veen muziekje hierbij)

Vroeger ooit als bijbaantje autowassen bij een lokale VW/Audi dealer. En het wassen is me altijd in mn bloed blijven zitten.
Zo erg dat ik zelf mijn lease-auto met de hand waste.

2 jaar geleden van iemand uit het oosten een complete was-set mogen overnemen. Auto wassen op straat was daar verboden geworden.
Flinke krat met polijst, was, clean, klei, etc etc aan schoonmaakmiddelen van de gerenomeerde merken.
Krat met droog en poetsdoeken en een krat met polishpads.
Even als een DAP900v3 en een Numatic George. Yep, the whole shabam.

Sinds 3 weken de eigenaar van een S4, da's een jongensdroom en na de scheiding en een goed verkocht huis mezelf mn guilty pleasure toebedeeld.
Ik ga haar vertroetelen :)
 
Welkom Gerwin, ik zag hem stiekem al shinen in de andere sectie. Veel leesplezier, het poetsplezier zit er toch al in! We kijken graag mee :)
 
Gave wagen, foto's bekeken! De 3.0 compressor heeft echt veel potentie. Met een grotere poulie en software heb je een kanon.
 
Welkom.
Leuke auto! Ik heb zelf ook een s4 uit 2013,maar niet std meer en dan is het een hele leuke auto.

Ben benieuwd.naar fotos
 
  • Leuk
Reactions: gdekeijzer