• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen dus haha

Maak de lip eerst goed schoon en dan is hij uiteraard ook nat. Je zal deze lip niet donkerder kunnen krijgen dan de kleur die hij heeft als hij nat is.

(Boenen met een washmitt en APC of indien nodig met een melaminespons en APC)

Je kan dan een dressing aanbrengen om die wetlook wat duurzamer te krijgen. (Welke dressing vind ik wat lastig te adviseren omdat ik er zelf geen goed product (meer) voor weet.

Persoonlijk zou ik een dressing skippen en een coating aanbrengen zoals Gyeon - Trim; Vele malen duurzamer dan een dressing. ;)
(Ongelakt kunststof en rubbers)
 
Bedankt voor je snelle reactie! Ik ga het maar eens een keer uit proberen denk ik:). Dus goed schoonmaken en dan de Gyeon erop doen? Of eerst laten drogen?
 
1) Reinigen
2) Drogen
3) Ontvetten (Gyeon - Prep)
4) Coating (Gyeon - Trim)

Verdiep jezelf eerst even in de stof, dan komt het goed. ;)

(Productinformatie / handleiding / filmpjes / info hier op het forum / etc)


Uit ervaring weet ik dat deze lip (en wel meer ongelakt kunststof) op deze Arosa's eerder grijs zijn dan zwart. Het materiaal is echter wel vrij fijn (granulaat) en dus heeft het niet veel product nodig. In tegenstelling tot heel grof / poreus kunststof welke je goed moet verzadigen met product.
 
Welkom en leuk autootje! Mijn buren hebben er eentje in het grijs.

Vraagje: op je linker voorband staat: inner side. Betekent dat niet dat die zijde aan andere kant van de velg moet zitten?
 
  • Leuk
Reactions: RoCo