• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen! Franky

Franky

Detailing rookie
4 sep 2009
17
0
Hallo! Ik ben Franky, 28 jaar en ik woon in Friesland (Sneek) Sinds een tijdje bezig met poetsen/detailen van auto's! Ik was altijd al zuinig op de auto,werd elke week gewassen. Met een simpele wax..daarna ontdekte we Mequiars. Nu zijn we wat verder aan het experimenteren. Via Eelco kwam ik op dit forum terecht!
Als eerst met mijn eigen auto begonnen, nu zo nu en dan ook wat andere auto's van vrienden/kennissen.
Ik krijg binnenkort nog een poetsmachine (rotary) van Hamach. Die gebruikte ik op mijn werk ook voor de boten!
Binnenkort wil ik nog wat andere spullen bij CC bestellen, aangezien er nog veel meer leuke spullen zijn dan bijvoorbeeld mequiars!

foto van mijn eigen auto: VW Polo 9N 1.4 16v van 2003
Deze heb ik behandeld met Mequiars:
- quick clay kit
- paint cleaner
- polish
- nxt 2.0 wax


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom!
Die Polo hangt lekker laag ;)
Oppassen als je in België rondrijdt dan, verkeerdrempels zijn hier soms heel hoog en slecht aangelegd. Onwettelijk zelfs! Moesten ze verbieden..}:)w ....heb iets tegen drempels :D
 
Hey.

Welkom hier en je hebt een mooie Polo en fijne produkten uitgezocht !!!!!
Moet goedkomen .

Groeten van Gerrit.
 
hoi, welkom hier en mooie auto, nette wielen....

dannydehert zei:
Welkom!
Die Polo hangt lekker laag ;)
Oppassen als je in België rondrijdt dan, verkeerdrempels zijn hier soms heel hoog en slecht aangelegd. Onwettelijk zelfs! Moesten ze verbieden..}:)w ....heb iets tegen drempels :D

daarom rijden ze (bijna) allemaal met air-ride haha.....
 
Welkom Franky, auto's hebben we;l een veel dunnere en zachtere lak dan boten, dus dat wordt even oppassen met de rotary. Veel plezier hier.