• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Gino

Guest007

Detailing chief
16 mei 2009
262
85
Hey jongens (en meisjes ook natuurlijk als er aanwezig zijn), ik ben Gino, 40 jr en afkomstig uit Gent. Zopas (sinds maandag) de trotse eigenaar geworden van een Seat Leon (model 2009). Meteen ook de reden waarom ik me heb geregistreerd op dit forum, want ik wil de wagen nu eens deftig onderhouden (lees als : een auto zonder swirls in de lak).

P1030822.webp

P1030819.webp

P1030820.webp

P1030821.webp

DKBM zei:
Welkom Gino! Heb je al enige ervaring met detailen?

absoluut niet, voor mij was een auto kuisen old school laat ons maar zeggen.

nu zou ik het een beetje zorgvuldiger willen aanpakken. De spons en zeem liggen ondertussen al in de vuilnisemmer :-)^ en zou willen gebruik maken van een smitt en watermagnet. Maar ga er hier niet verder over uitwijken maar zal es een nieuw topicje starten.

ps @ mod : bedankt om de foto's netjes in het topic te plaatsen, mij wilde het maar niet lukken.