• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Globetrotter

Globetrotter

Detailing trainee
5 aug 2017
7
35
43
Elburg-Vesting
Hallo allemaal,

Na veelvuldig "meelezen" en inspiratie opdoen, toch ook maar eens even voorstellen...
Aangenaam: Globetrotter, nickname voor Bob van Zomeren (1981), 36 jaar jong en woonachtig in de oude vestingstad Elburg.
Beroep: Docent (Duits, Frans), vertaler en adviseur én fervent wereldreiziger.
Eén van mijn grootste passies is tevens het detailen van auto's.
Mijn omgeving maakt hier overigens met dankbaarheid gebruik van ;) maar het liefst ben ik toch aan mijn eigen auto's bezig. Herkenbaar?
Op dit moment rij ik in een pirineosgrijs-metallic SEAT LEON (5F) 1.2 TSI Style Business met JD-chip uit 2014 en houd deze zowel technisch als ook optisch graag letterlijk in "beter-dan-nieuw"-staat, hetgeen mij tot op heden aardig lukt.
Heerlijk om mijn passie met zovelen te kunnen delen en dit forum is daar een prachtige ruggensteun voor.
Gelukkig woont bijna al mijn familie in Zuid-Holland, zodat de gelegenheid zich vaak genoeg voor doet om ook de winkel van Carclean te bezoeken en weer eens in te slaan.
Zó veel leuker dan online bestellen!
 

Bijlagen

  • SAM_0719.JPG
    SAM_0719.JPG
    194,1 KB · Weergaven: 208
  • SAM_0722.JPG
    SAM_0722.JPG
    173,5 KB · Weergaven: 190
  • SAM_0211.JPG
    SAM_0211.JPG
    158 KB · Weergaven: 177
  • Leuk
Reactions: Farson