• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen Henkus

henkus

Detailing addict
6 nov 2012
21
60
Amsterdam
Hey All,

Kom uit Amsterdam. Sinds ik in het bezit ben van een Golf GT (uit 2006) ben ik behoorlijk verslaafd geraakt aan het goed onderhouden van mijn auto.
Heb al behoorlijk wat producten in de shop aangeschaft en wil ook graag leren machinaal te werk gaan.
Aangezien de VW golf de meest gestolen auto in Nederland is, heeft het mooi houden/poetsen van je auto in Amsterdam ook een keerzijde ]-0 (zie foto hieronder)

anlkw.webp

Ze hebben dus het volledige buitenpaneel gejat zonder ook maar iets van schade te maken (geen ruiten kapot niks, behalve dat het hele slot eruit lag). De heren bij het schade bedrijf stonden wel even te kijken 8-o
Eerlijk gezegd heb ik in 8 jaar nooit iets gehad maar na dit paneel debacle (1 week) hebben ze ook nog een achterruitje ingetikt zonder iets gejat te hebben (waarschijnlijk vandalisme ]-0 )

Kijk uit naar het in gebruik nemen van alle tips en zal snel een keer een wat vriendelijkere foto plaatsen!

Welkom en rrrrrrr, wat kan ik kwaad worden als ik dit lees. Blijf met je poten van andermans spullen af ]-0 !

Een bekende van mij woont in Utrecht en heeft een S5. Ze hebben bij hem al 2x de spiegels volledig eraf gezaagd (ja, echt gezaagd!), puur om de zilveren kappen die bij de Audi s-edities over de spiegels zitten te verkopen, schade 1400euro (2x!!).

Jup, vanaf MKV kun je de buitenpanelen eraf halen, wel gemakkelijk voor uitdeuken of dempen ivm audio install, maar daardoor dus ook gewild......

Volgens mij sta je wel heel raar staat te kijken als je s'morgens bij je auto komt er hij staat er zo bij ... :eyes

Ik denk dat ik eerst een kwartier moet gaan zitten om het te door laten dringen bij me en het geestelijk te verwerken, om je heen kijkend waar de verborgen camera's staan en wachtend tot Bananasplit tevoorschijn komt...

8o

Tja ik stond zeker even te kijken. Ze hebben ook echt de tijd genomen....lagen +/- 25 torx schroeven voor de deur op de grond :auw
Dit soort dingen gaan denk ik ook gewoon op bestelling...

Welkom,

Helaas heb ik ook last gehad van iemand die niet van mijn Golf GTI kon afblijven. Erg vervelend allemaal

9659004628b7c134e47a54c0380a9e38.webp

Stuurslot is om de RNS510 te beschermen tegen diefstal

Ook alleen ruitje ingetikt maar niks eruit gehaald... Alarm ging gelukkig direct af.