Goedemorgen detail freaks!
Ik ben Ricardo, 26 jaar en werk als Declarant bij een Douane Expediteur.
Samenwonend met mijn vriendin en sinds 5 maand trotse vader van onze zoon genaamd Quinn.
Sinds 25-04-2017 ben ik trotse bezitter van een BMW E91 met de lak: Black Sapphire Metallic (kleurcode 475).
Het laatste jaar merkte ik dat ik poetsen steeds leuker begon te vinden en dat wordt alleen maar erger, herkenbaar? Ha-ha
Ik ben dan ook van plan om een DA polijstmachine aan te schaffen (zelf 0,0 ervaring) om zo mijn lak weer naar een hoger niveau te tillen & mezelf natuurlijk te vermaken..
Ik heb al veel informatie opgedaan op dit forum (veel gelezen en gezien).
Heb dan ook het volgende setje op het oog:
DAP900 V3 2-step Scholl Concepts-Monello Starterskit
Zou graag nog wat meer informatie/input van jullie kant willen ontvangen voordat ik daadwerkelijk mijn bestelling plaats.
O.a. wat ik nog meer nodig ben? Of wat jullie misschien adviseren..
Hieronder een foto van mijn automobiel in de zomerstatus:
Hoop van jullie te horen!
Groetjes,
Ricardo
Ik ben Ricardo, 26 jaar en werk als Declarant bij een Douane Expediteur.
Samenwonend met mijn vriendin en sinds 5 maand trotse vader van onze zoon genaamd Quinn.
Sinds 25-04-2017 ben ik trotse bezitter van een BMW E91 met de lak: Black Sapphire Metallic (kleurcode 475).
Het laatste jaar merkte ik dat ik poetsen steeds leuker begon te vinden en dat wordt alleen maar erger, herkenbaar? Ha-ha
Ik ben dan ook van plan om een DA polijstmachine aan te schaffen (zelf 0,0 ervaring) om zo mijn lak weer naar een hoger niveau te tillen & mezelf natuurlijk te vermaken..
Ik heb al veel informatie opgedaan op dit forum (veel gelezen en gezien).
Heb dan ook het volgende setje op het oog:
DAP900 V3 2-step Scholl Concepts-Monello Starterskit
Zou graag nog wat meer informatie/input van jullie kant willen ontvangen voordat ik daadwerkelijk mijn bestelling plaats.
O.a. wat ik nog meer nodig ben? Of wat jullie misschien adviseren..
Hieronder een foto van mijn automobiel in de zomerstatus:
Hoop van jullie te horen!
Groetjes,
Ricardo