• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.... ik heet Peter

salvagepeet

Detailing rookie
17 apr 2013
1
0
Hallo medepoetsers,

Ik ben Peter, 54 jaar jong, rijdende in een 01-2011 Opel Astra Sports Tourer 1.4Turbo.
De wagen sinds 5 weekjes in ons bezit en nog steeds een showroomglans.

Ik ben door een poetsgekke zwager geïnformeerd over de manieren en resultaten van het "kleien".
Kleien had voor mij tot voor kort een totaal andere betekenis maar heb naar deze, voor mij, nieuwe en totaal andere manier gekeken op YouTube en was bijzonder blij verrast.

Ik heb inmiddels spullen van Meguiare aangeschaft zoals Quick Detailer met klei, NXT 2.0 en de microvezel poetsdoeken.

Wanneer de showroomglans verdwenen is zal ik een foto voor en na de behandeling nemen van het resultaat.
Wanneer dat gebeurt weet ik niet maar ik kom zeker nog effe updaten.

Mochten er iemand zijn die gelijk al tips heeft waar ik op moet letten dan zijn die tips en/of aanraders van harte welkom.

Tot chats!
 
welkom peter!! ik ben bang als je je ingelezen heb en de verkoopsite van carclean heb bezocht dat het niet bij mequairs zal blijven!!

Veel plezier hier!