• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Jelle

J_Force

Detailing rookie
26 aug 2009
18
0
Ik ben Jelle en rij een seat arosa waar het nodige aan gedaan is. Ik zal jullie de speclist besparen van alles wat eraan veranderd is, maar standaard is de arosa zeker niet meer te noemen. Ik wil wat serieuzer/enthousiaster aan de gang met poetsen en meld me daarom aan op dit forum.

gr Jelle

En natuurlijk een foto:

2uhygjl.jpg
 
Foto is idd gemaakt bij de ASV in Veghel ;) en langzaam is mn arosa niet nee. Heb verder net de doos binnen gekregen met de DAP, pads en SSR flessen. En zoals meestal weer wat kado gekregen van Carclean. Nu afwachten tot t weer het toelaat dat ik mn arosa behandelen. Maar eerst maar eens goed inlezen welke pads met welk spul en welke dapstand ik waar op moet gebruiken want t is toch best uitgebreid allemaal en zit ook met het feit dat de voorbumper, grill en dak wel pasgespoten zijn en de rest weer niet.
 
J_Force zei:
Foto is idd gemaakt bij de ASV in Veghel ;)

Dacht het al, precies zo stond er anderhalve week geleden een Opel op die plaats. Waren er 's avonds ff langsgereden, de beveiliging vond ons heel interessant :D


Ben wel benieuwd naar meer foto's trouwens, van de achterkant enzo.