• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen Jeroen

Jeroen de Wit

Detailing trainee
15 okt 2012
1
47
Hallo allemaal,

Ik zal mezelf hierbij even voorstellen. Ik ben Jeroen en woonachtig in Amsterdam. Ik ben voornemens om onze Seat Altea met zwarte metalic lak grondig aan te pakken (steenslag, krasjes, swirles etc) en kwam zodoende bij carclean terecht. Ik ben dus een complete newbie op dit gebied, maar na het lezen van alle berichten en het bekijken van een aantal youtube filmpjes erg enthousiast geworden.

Mijn handen jeuken om zelf aan de slag te gaan, maar begrijp dat enige voorzichtigheid geboden is. Ik ga in ieder geval uitkijken naar een workshop binnenkort, kijken of ik een D/A polish kan lenen en een paneel van de sloop trekken om op te oefenen.

Mvg,

Jeroen

Van harte welkom!
Binnen no time ben je net zo verslaafd als de rest van de hier aanwezigen :).
Heel veel plezier in ieder geval!

Van harte welkom Jeroen!

En wees gewaarschuwd: Je kunt nu nog terug. Voor je het weet ben je totaal verslaafd.:lol

Shaminoo;301194 zei:
Binnen no time ben je net zo verslaafd als de rest van de hier aanwezigen :).

Welkom hier , tip : je kan best reeds een aparte rekening openen om die nieuwe hobby te kunnen financieren :-"