• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: JVB

JVB

Detailing rookie
16 mei 2011
2
0
Hallo allemaal,

Ik ben dus JVB oftewel Joran, afkomstig van Hasselt (BE), momenteel 18 jaartjes jong en volop op zoek naar een eigen (project) auto.
Thuis hebben we een Citroën C5 en een Hyundai H200, aangezien deze alletwee wel een degelijke poetsbeurt kunnen gebruiken. Omdat ik een grote passie voor auto's heb, zou ik hiermee graag de eerste stappen in detailing willen zetten.

Zelf heb ik nog geen enkele ervaring met kleien, polishen enzo... Enkel nog maar met het wassen van auto's, maar aldoende leert men ! ,^^
Heb al een lange tijd hier meegelezen op het forum als gast, en vond het nu wel eens tijd om zelf een account aan te maken.

Binnenkort, als mijn eerste 'projectje' gedaan is, zal ik ook eventjes een show-off plaatsen :-b
Maar eerst nog wat meer inlezen hier op het forum !

Groeten, JVB

Hey Joran!
Welkom (eindelijk:lol ) op het forum.
Je zal dus al wel veel geleerd hebben met het lezen,kijk dan ook ff naar MIJN show-off(renault grand scenic-bose) en geef dan meteen maar je mening,ik kan best nog wat reacties gebruiken:rules ,zelfs tips al is het van een beginner!!:-b
Zelf heb ik al het 1 en ander gekocht via cc en ben het meest tevreden van de produkten van .....Mothers Wax,een zeer ondergewaardeerd merk ,maaar het zijn echte topprodukten(volgens velen zelfs beter dan vele megs produkten maar die heb ik niet dus ik ga niemand tegen de kar rijden)
Ik ben gewoon erg tevreden over Mothers dus en kan dit alleen maar aanmoedigen.
Binnenkort ga ik nog de spraywax van dit merk bestellen trouwens(nr: 100226)
Groeten vanuit Antwerpen en veel poetsfun!!
Danny

Allemaal bedankt voor de welkomstberichtjes !
Het ziet er hier een gezellig, leuk forum uit waar ik nog veel leesplezier zal beleven :-)^

@grandscenicman: leer nog steeds meer bij door hier op het forum te lezen! Nu dit nog eens in de praktijk gaan omzetten, maar we zullen er wel komen!
Ik zal morgen zeker eens een kijkje nemen in je show-off topic en zeker een reactie achterlaten!
I.v.m. die producten, ik hoop ooit een redelijke collectie aan te leggen maar eerst en vooral nog wat sparen, ben tenslotte nog maar een student hé :-b

@AMG: Bedankt voor de reactie, en ja inderdaad nog ne hesseleer! Jammer genoeg spreek ik het dialect niet, maar verstaan doe ik het wel ! :-b

Groeten, Joran