• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

HappyView

Detailing rookie
26 jun 2023
3
15
Aangenaam kennis te maken! Mijn naam is Lex, woonachtig in Noord-Holland in het dorpje waar de lekkerste aardappel van Nederland wordt geteeld ;)) Sinds april in het bezit van een zwarte Saab 9 5 Estate uit 2001. Deze bejaarde dame is technisch in prima conditie, maar de tand des tijds heeft wel wat glans van de zwarte lak afgeknaagd. Ik ben (nog) geen hobbypoetser maar hou van een schone glanzende auto. En ga altijd met tegenzin een wasstraat in vanwege die harde borstels... Zodoende kwam ik op dit forum terecht Omdat ik voor een aangenaam bedrag een Rupes LHR 15 II heb kunnen bemachtigen moet ik nu wel vervolgstappen zetten. Voorlopig ga ik me eerst goed inlezen en zal jullie zonodig zeker lastig vallen met domme vragen

 
  • Leuk
Reactions: PA27506 en Brad
Welkom Lex! Ik moest ook meteen aan Opperdoeze ronde denken want die zijn erg lekker. Zelf mijn jeugd in Den Helder doorgebracht dus de regio is mij welbekend.

Er bestaan geen domme vragen zeggen ze en al komen sommige aardig in de buurt wordt je hier vriendelijk beantwoord. De zoekfunctie leren gebruiken gaat je overigens veel vragen schelen want er staat echt voor jaren aan info op het forum.

Veel plezier hier en met het nog mooier maken van de Saab!
 
Heh. Dacht ik net lekker anoniem te kunnen settelen in Opperdoes val ik toch nog door de mand. Maar even goed: bedankt voor jullie reacties. Nu eerst maar eens vakantie, daarna een poetssessie
 
Forumfoto.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoCo en Smotske