• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Kurt

Thanks BK!!!

Ondertussen me al happy :D

GTI is gisteren aan ons afgeleverd! Wat een wagen, ongelofelijk!!!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Toch een beetje WHAAAAA om hem de eerste keer te wassen enz... hihi

Laatst bewerkt door een moderator:
DKBM zei:
Mooie auto! :cool Waarom heb je niet voor DSG gekozen?

Ben met beiden gaan rijden, en DSG is een prachtig staaltje techniek... Schakelt razend snel, maar misschien net iets te goed...
Gekke uitleg, maar de handbak geeft je net die feeling meer...
En de handbak is zo vlot en vloeiend, nee heb totaal geen spijt van de niet DSG versie...

ps. Moest ik echt stads + file verkeer doen, dan zou ik het wel durven overwegen, maar nu niet...

Dank je wel voor de leuke reacties!

We gaan ons opnieuw even voorstellen daar we van auto gewisseld zijn :) Vorige week vrijdag heb ik na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe wagen in ontvangst mogen nemen.

Het gaat om :

Seat Leon ST Cupra 280
DSG
Midnightzwart
Pack Alcantara zwart/grijs (kuipzetels)
Navi System plus (inclusief Seat Sound System)
Elektrisch openschuivend en opklapbaar dak in glas
Adaptive Cruise Control + Front Assist

De eerste 400km zitten erop en ik kan alleen maar heel tevreden zijn.

Een foto tijdens de afhaling:

2yobpye.webp

Even showen bij de ouders:

jh4ugl.webp

2zje2vc.webp

nosdic.webp

epre53.webp

28hzux3.webp

2ytvhw9.webp

Na de eerste wasbeurt gisteren :)

199oxk.webp

25pj0oz.webp

27zakrb.webp

Wanneer de temperatuur wat gaat liggen ga ik hem eens onder handen nemen. Voorzien van velgenwax, de lak zelf kleien en erna een lichte polish erover gaan om de lak heel proper te krijgen. Dan voorzien van black hole of Lime prime waarna er een goede wax (smartwax concours, dodo juice, ...) opgezet gaat worden. Maar eerst die temperaturen terug onder de 30 krijgen haha :)

• Leuk
Reacties: Pietaah
Dank je wel!

Het is een 2.0TSI motor met 280pk en 350nm koppel. Het is eigenlijk gewoon het Golf R blok van 300pk en 380nm koppel.
Elke Cupra die ik op de bank heb gezien haalt altijd +290pk en +370nm koppel.

• Leuk
Reacties: Pietaah
Haha inderdaad deze blokken lenen zich enorm om een stage 1 of stage 2 toe te passen.

Stage 1 +-365pk / 470nm
Stage 2 +-390pk / 490nm

Jd heeft geloof ik van die power packs toen ontwikkeld op zijn race golf 5 gti tot over de 550 pk :D Maar enkel een standaard chip zal al een hoop meer lol geven, het is maar net hoeveel je portemonnee toe laat :)