• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Michael

mike12345

Detailing rookie
19 mei 2009
36
0
Hoi allemaal

Ben michael kom uit utrecht.

En wil me seat leon 1 uit 2002 goed gaan onderhouden wahhaha

Heb hem sinds een jaar in bezit. En elke week gewassen tot nu toe.
maar wil verder gaan ermee en gaan kleien enz :jippie :jippie

GR michael

foto's vandaag gemaakt 20-05-2009 hij is nog niet gewassen erop

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Welkom. Leon-rijders kunnen we hier niet genoeg hebben.
Wat voor uitvoering heb je precies? Als ik de bumpers bekijk een Cupra, maar ik twijfel.

Welkom Michael.

Ik ben zelf ook nog maar een weekje oud op dit forum, maar de leden zijn hier echt behulpzaam met raad.

Zelf heb ik al een vraagje voor je. Jij heb ook van die honingraatgrilles vooraan in de bumper zitten. Weet jij een gemakkelijke manier om deze te drogen ? Ik heb gisteren voor de eerste maal mijn nieuwe leon gekuist maar man is dat moeilijk en tijdrovend te drogen die grilles.

Je Leon ziet er overigens nog tiptop uit.

Welkom! Veel plezier hier op het forum.

Betreft het droogmaken van de grill. Men pakt een compressor, luchtspuit en blazen maar, gegarandeert dat ze droog zijn!

Guest007 zei:
Welkom Michael.

Ik ben zelf ook nog maar een weekje oud op dit forum, maar de leden zijn hier echt behulpzaam met raad.

Zelf heb ik al een vraagje voor je. Jij heb ook van die honingraatgrilles vooraan in de bumper zitten. Weet jij een gemakkelijke manier om deze te drogen ? Ik heb gisteren voor de eerste maal mijn nieuwe leon gekuist maar man is dat moeilijk en tijdrovend te drogen die grilles.

Je Leon ziet er overigens nog tiptop uit.

Meestal zittter er nog een paar druppels op bij me.
en dat laat ik ook meestaal zo.Als je dat moet gaan droogmaken ben je
nog wel een uurtje bezig.
maar wat 276159 zegt is wel een goed idee Men pakt een compressor, luchtspuit en blazen maar, gegarandeert dat ze droog zijn!.

maar dan moet je er wel een hebben

mike12345 zei:
Waar twijfel je aan dan ????:-"
Er zijn nogal wat Leon rijders die er Topsport of Cuprabumpers opzetten.
Een prijzige maar wel mooie aanpassing overigens. Ik dacht dat een Cupra nooit in deze kleur was geleverd, maar ik kan het mis hebben.
En aan de velgen kan ik het ook al niet zien.

Het is jammer maar hellaas gewoon een 1.6 16v

met orginele cupra r bumpers voor en achter en sideskirts en orginele cupra r achterdemper

Dus je had het wel goed :-d

Wat kleur betreft dacht het wel maar weet het ook niet zkr

GR