Volg de video hieronder om te zien hoe je onze site als webapp op je startscherm installeert.
Let op: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carclean.com - The Car Care Shop
Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.
Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.
Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
Advies op maat door vakkundige medewerkers
Ongekend groot assortiment
Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Velgen staan er netjes onder En ik denk dat je met die 3 cm verlaging de wielkasten wel gevuld krijgt met 19 inch Zie de verlaagde auto foto hier wel verschijnen haha
Eens, schroefsetje haal je veel meer uit,... Één van mijn ex-en stond ook idioot laag,.. Maar zeker nog comfortabel! Het is maar net wat je er onder zet! Én je dempers hebben er al wat km's opzitten, ga je ze nu nog meer op hun donder geven. Mijn ex was 45mm gezakt, en in die tijd was 17" enorm in
Erg strak! Echter vraag ik mij af of ik zó laag kan gaan. Mijn wielen lijken namelijk verder naar buiten te staan dan bij je oude Golf. Ongeveer gelijk aan buitenkant spatbord.. Als hij dan zo laag staat, en de vering een keer inveert zitten de banden tegen het spatbord aan. ET waarde is van 51 origineel naar 42 huidige velgen gegaan.
Eens, schroefsetje haal je veel meer uit,... Één van mijn ex-en stond ook idioot laag,.. Maar zeker nog comfortabel! Het is maar net wat je er onder zet! Én je dempers hebben er al wat km's opzitten, ga je ze nu nog meer op hun donder geven. Mijn ex was 45mm gezakt, en in die tijd was 17" enorm in
Dempers hebben pas 72.000km gehad, valt in principe nog mee. Op het Audi forum lees ik veel positieve verhalen over enkel Eibach veren -30mm.. Ik hoef niet zo laag dat drempels schuin genomen moeten worden, maar enkel gewoon sportief uitziend.
Hey Mike'
Welkom op dit fantastische leuke forum,
Waar je heel veel kunt lezen/ leren over het goed
Onderhouden van je mooie Audi
Veel plezier
Grtzzzz Rémon