• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen (Peter)

Peter

Detailing addict
11 sep 2008
267
65
Ik ben Peter uit Tholen en lees hier al een poosje mee. Nu heb ik vandaag een pre order genomen op de DAP500 en dacht dat het gelijk een goede reden zou zijn om me hier aan te melden :-"

Ik rij een zwarte Renault clio die nu regelmatig met de hand gepoetst moet worden.

Graag zou ik een start maken met machinaal detailen, en kom hier vooral veel lezen over hoe en wat

Hier 2 foto's van mijn clio:

cleanebumper4.JPG


100%25.jpg
 
Welkom Peter!

Dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke Clio!

Bedankt voor de DAP500 bestelling, je gaat er geen spijt van krijgen voor!

:party:
 
Welkom!
De binnenkant van de wielkasten worden al door de banden gepolijst zie ik...
Of zie ik het verkeerd? :klap
Heftige Clio hoor! Daar kun je wel lekker op poetsen volgens mij.
 
Welkom!
Mon dieux, da's een lage, dikke clio.
Hou ik wel van, niet alledaagse verschijningen met een clean look. :ja
Wil je ooit je deurhendels nog verwijderen om de look helemaal clean en shaven te hebben?

Je moet trouwens haast wel in een vrijwel drempelloze omgeving wonen, of pak je ze diagonaal?
 
jeuj...er strakke Clio hoor! heftig, maar geen tupperware troep. Complimenten! Volgens mij heb je echt alleen 0 vering? Of is dit de "show" stand? heel dik in ieder geval!
 
Bedankt voor de complimenten! :schaam

Ik heb luchtvering, dus de hoogte is geen probleem :-"