• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen. Ron bmw e61 5 serie

Rubbere ronnie

Detailing trainee
5 apr 2015
13
47
aangezien ik wat vragen heb is het we zo netjes om me voor te stellen.
Mijn naam is dus Ron en ben in het bezit van een prachtige 5 serie.
Ik ben helaas niet zo'n poetser, maar ik verander van alles aan de auto om hem mooier te maken.
Pik heb van de week de auto gewassen, toen heb ik hem eerst helemaal afgespoten en daarna door de wasstraat.
Denkende dat hij daar super schoon van zou worden.
Maar helaas toen de auto weer droog was zat er allemaal lelijke witte aanslag op.
Dus op 20 meter zag de auto er beat netjes uit, maar als ik er heen liep viel me dat gigantisch tegen.
Dus vandaar dat ik me hier maar heb aangemeld, ik wil de auto nu dus een hele goede cleaning geven zodat hij er ook vanaf een halve meter top uit ziet.
Pen dan mezelf toch maar dwingen meer met de hand te wassen en hem een paar keer per jaar compleet onder handen te nemen.

Hierbij een foto van de auto, inmiddels is hij wel verlaagd.
72B8962A-91E5-4337-91E6-77DE57AC81E7_zpsaenf7pim.webp

vanmiddag ben ik ook begonnen met het aanpakken van mijn wielen.
vorige eigenaar had over stoeprand schade heen gespoten, en dit zag er helaas niet uit.
ook was de lak zelf van de velgen erg slecht geworden.

zo waren ze.
4605E48A-64BF-42A9-9A41-BDDD6DB107E1_zpshr2ru1zd.webp

2A03E2BE-F8AA-4D4A-B234-59B9CD86EF2E_zpsnj6ifftt.webp

zo zijn ze.
761C93B8-3A19-4706-AE5D-A41C94DAFFF6_zpsi7f4cyf8.webp

EA92592B-1618-4EA8-9459-2476F73300BA_zpsmrdsop6m.webp

de bedoeling is komend weekend te gebruiken om hem helemaal te cleanen van de buitenkant.

Ron,
Weet jij dat :
polijsten=resultaat en coating slechts een beschermlaag is?

Die velgen zijn alvast aardig opgeknapt!
Interieur ook nog aanpassingen gedaan?

Hallo Ron van harte welkom op het forum. Ik sluit mij aan bij Ric325i. Je auto zal na een polijstbeurt er aanzienlijk fraaier uit gaan zien en deze is het zeker dubbel en dwars waard.
Groet,
Jan

Ja ik had al begrepen dat kleien en vooral polijsten de grootste verandering zal aanbrengen.
Zou ook het liefst met een machine polijsten maar dat zit niet in het budget.
Pook heb ik rondgekeken hier in de buurt om te zien of er een bedrijf is die verhuurt maar die is er helaas niet.
Dus ga ik polijsten met het handje.

Interieur heb ik nogal wat aanpassingen gedaan.
Ik ben van stof half elektrisch naar vol zwart leer volledig elektrisch gegaan.
Heb mijn lijsten voorzien van Carbon, en heb de auto voorzien van een zwarte hemel en stylen.