• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gelukkig, ik ben niet zo gek.. Even voorstellen

welkom en wat een prachtig interieur 8-()) naar mijn mening 10 keer beter dan de buitenkant.

ps: die rode gloed op de hoek heet volgens mij "achterlicht" :D
 
Alvast een paar telefoonfoto's van de kleur.

Ik ga zodadelijk even een foto van de normale camera afhalen waar het nog iets beter te zien is.
4582329332_3a6132b6eb_o.jpg


4582329746_ce4e23a3ee_o.jpg
 
goeie poging! Geeft inderdaad speciaal effect....bij gewone gebruikers( die niet detailen) waarschijnlijk minder goed zichtbaar:cool:
 
Overigens, vandaag onverwachts toch nog met de DAP aan de slag geweest. Ik heb een aantal buurjongetjes die dol op voetballen zijn. Daar hebben ze hier een speciaal veld voor aangelegd met goals en alles erop en eraan. Maar goed, dan moet je wel 200 meter lopen en daar zijn we te lui voor. Dus ga je niet voor de deur van je ouders maar voor de deur van de buurman staan voetballen. Want je eigen ouders vinden het ook niet fijn als de spiegels van de auto af geschoten worden.

Vanochtend ging ik met mijn moeder mee haar nieuwe auto ophalen en toen ik thuis kwam vertelde mijn vrouw mij dat ze een aantal heertjes had weggestuurd die het nodig vonden om bij ons voor de deur een balletje te trappen. Mijn vrouw heeft zich neergelegd bij mijn bijzondere hobby en ze weet hoe vervelend ik het vind als mijn auto beschadigd raakt dus daar bof ik weer mee.

Maar goed, na een snelle wasbeurt constateer ik op de D-Stijl een voetbal veeg. Duidelijk herkenbaar want de 5 hoeken die op de bal zitten stonden nu ook op de auto met een mooie veeg.

Ik had gelijk een goede reden om de DAP op deze plek uit te proberen en met een Mezzo te proberen het eruit te krijgen. Nu wel de correcte snelheid gebruikt en na wat moeite bijna alles eruit gekregen op 2 kleine nauwelijks zichtbare krasjes na.

De smaak dik te pakken gekregen en ook de neus even te pakken genomen omdat ik toch wilde zien of die swirls er met de goede snelheid wel uit zouden gaan. En warempel! Bijna alles eruit gekregen. Het kan nog iets beter, maar ik pak het voorzichtig aan.

Bedankt voor de tips!
 
Ja, ik ben nu in de leerfase waarbij ik niet een auto in een keer in een dag wil doen. Ik pak hem nu stukje bij beetje totdat alle swirls weg zijn. Vandaag met de Poorboys black hole en natty aan de slag geweest op de motorkap en de voorschermen. Het effect op de lak is echt super. Daar raak je wel verslaafd aan hahahaa.. De komende weken pak ik de rest nog even beet..
 
Mooie auto. Leuk hoe je schrijft over jouw poets ervaringen.