• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen; Saab 9-3 cabrio eigenaar

Erik_Saab_Cabrio

Detailing trainee
30 dec 2013
10
22
61
Tiel
Goedenavond,

Mijn naam is Erik Kooij en ik rijd in een Saab 9-3 Cabriolet uit 2001. Kleur donkergroen metallic en met een antracietgrijze kap. Beige/Creme kleurige leren bekleding.
Sinds een paar weken eigenlijk bezig met me te verdiepen in de wereld van het detailen. Boeiend.
Via een vriend bij Carclean terecht gekomen en al een aantal bestellingen gedaan. Heb het gevoel dat ik me erg moet inhouden.
Op dit moment ben ik me vooral aan het inlezen in allerlei onderwerpen.

Ik ben benieuwd waar me dit gaat brengen.
Binnenkort een keer op bezoek bij Carclean en eens praten.

Ik lees regelmatig dit forum.

Eerste ervaringen: ben onder de indruk van Dodo Juice born to be mild; wat een ervaring. Glijden maar.
Heb ook een apc van Poorboys gekocht en ook dat geweldig, mijn dashboard is nog nooit zo mooi geweest.

Ben benieuwd naar verdere ontwikkelingen.

Groet,
Erik
 
Welkom en veel plezier met het detailen.
Probeer Poorboys natural look dressing eens...geweldig voor het interieur en andere zaken! Ik denk ook meer gericht op het ' mooi maken' van je dashboard dan een apc.