• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Saab 9-3 Cabrio detail-- complete video

Vaker Details filmen?

  • Ja leuk

  • Nee hebben we niks aan.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Bedankt voor de reacties er zijn inderdaad verbeter punten. (filmpje wel al weer jaar oud)

- Foamen van onder naar boven ondertussen doe ik het goed.
- drukspuit is inderdaad van de action. moet geen dure zijn gaat alleen maar om de boel niet zeik nat te maken.
- APC is de bom!!!!!!!!!
- Ja hoeveelheid wax kloot ik al jaren mee wat is nou genoeg of teveel
- Nee geen gridgards maar wel heeeele grote emmer. Dus vuil zakt goed uit. Ik kom nooit benden met mijn handschoen.

Aangezien jullie zo enthousiast zijn ga ik vaker wat filmpjes maken. Ik heb een alfa GT staan die nog moet gebeuren.
 
  • Leuk
Reactions: SvA en Altos
Is het niet beter om eerst met een velgenreiniger te reinigen, persoonlijk vind ik dat zonde van het product.
 
Filmpje is echt leuk gedaan! Resultaat is mooi!

Is het trouwens een Viggen of een "gewone" Aero? In ieder geval een hele toffe auto. Kleurcombi is lekker!
 
mooie detail en een dito verslag. ik mag dit graag zien zo, doe het zelf ook als ik tijd heb, staan er ook al meerdere hier gepost.
 
Leuk om te bekijken hoor! En jeetje, dat mos in de naad van het dak... ongelooflijk. Hij is echt enorm opgeknapt. Mooi resultaat!
 
Top gedaan, vreselijk leuk om de film te bekijken.
Welk middel spuit je op je dak voor het borstelen?
Heb zelf geen cabrio maar misschien als tip voor mijn buurman, want dat dak ziet er niet uit.