• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen SJansen

Svenjansen1990

Detailing addict
30 mei 2010
16
50
Beste,

Ik ben dus SJansen, 22 jaar en student Financial Services Management te Den Haag. Sind het behalen van mijn rijbewijs in 2009 steeds
meer interesse gekregen voor het onderhouden van auto's in optisch opzicht. Zelf niet in het bezit van een auto maar mijn ouders zijn beide zo
vriendelijk om mij ten alle tijden te helpen aan vervoer als dit nodig is. Op dit moment een Alfa Romeo Mito Centenario en een Audi A6 sedan.

Beide mooie auto's en knappen ook steeds enorm op van mijn inspanningen. Mijn ouders hebben een eigen bedrijf met bijbehorend bedrijfspand. Aangezien het een schoonmaakbedrijf betreft hebben wij veel zaken op kantoor aanwezig, denk aan hogedrukreinigers (zowel regulier als met heet water) en apparaten die hier beter bekend staan als extractors (voor ons is het een kleine tapijtreiniger voor bijvoorbeeld trap tredens). en vele andere handige zaken.

In het weekend dus ook vaak daar te vinden om een van beide auto's of die van kennissen etc te wassen en te verzorgen.
In de loop van de jaren is de collectie aardig gegroeid en lijkt het allemaal steeds wat professioneler te worden.

Ik heb al eens een account gehad maar ik kan dit op geen enkele manier meer vinden helaas:(

Ik hoop in de nabije toekomst meer met jullie te kunnen delen en hoop natuurlijk ook iedere keer weer wat bij te leren.

Groet

SJansen

Welkom op dit gezellige en leerzame forum. Ik ben zelf bjna 3 jaar geleden afgestudeerd voor de HEAO FSM. Succes met je studie.

Welkom! Mede alfisti zijn altijd welkom;) Ook al is het een van je ouders. Is dat bedrijf ook in Den Haag gevestigd?